Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg prøvede Lisa i august på den gamle adresse i Valby. 

Kan også bekræfte, at pigen er super sød og sexet. 

Men svær at lave aftale med. Det er vel bare "først til mølle", ligesom med de andre piger i VB2?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lavede en aftale, sendte sms om at jeg ville være der inden for 10-15 minutter (når man får adressen på sms står der man skal sende sms 20 minutter før, men i tlf aftalte vi "nu").

Ringede på dørtlf efter 13 minutter fra min afsendte sms. Ingen reaktion. Gik lidt frem og tilbage i den bidende kolde blæst. Ringede på døren igen fem minutter senere. Ingen reaktion. Ringede op på telefon - den gik på svarer efter at have ringet ud.

Jeg synes jeg har læst det er lidt et lotteri om aftaler ved dette etablissement holder, og det er måske typisk, eller jeg var bare uheldig?

Da der ligger lidt dårligt geografisk for mig, prøver jeg nok ikke igen lige med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Bebop skrev, for 19 timer siden:

Jeg synes jeg har læst det er lidt et lotteri om aftaler ved dette etablissement holder, og det er måske typisk, eller jeg var bare uheldig.

Det er desværre standarden, som det var da bordelmutter i sin tid huserede i Hørdumsgade.  Det var også et væsentligt kritikpunkt dengang. 

Lisa er iøvrigt anbefalesværdig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Er nødt til at komme med en modsat kommentar om denne Lisa. Med så mange positive meninger om Lisa måtte jeg da lave en aftale med hende. Hendes billeder på annonce er jo super lækre og hendes ansigt er temmelig sødt og kønt. I øvrig tilbyder hun cof så bestemt en drømmepige for mig at møde. Men ak. Selvfølgelig var der rod med bookingen på dette sted hvilken betød irreterende ekstra vente tid for mig men jeg tænkte bare på alle de gode anmeldelser imens jeg så på hendes billeder igen. Da jeg endelig mødte hende kunne jeg godt se det var hende men hun så lidt brugt ud og vil mene hun for mig gik fra en 9 til en 8 på et øjeblik. Når, nu var jeg jo her og hun tilbød stadig cof ( bare ikke i håret ) så jeg betalte, men så måtte jeg igen vente næsten 6 - 7 minutter på hende. Læser man hendes annonce udtrykker hun mulighed for at opleve det vildeste lækre jeg kan forestille mig med bla. lange våde kys men hendes mund vor total lukket og jeg måtte nøjes med få tante kys.  Hun var helt uden charme og varme så selvom hendes superfransk måske er ok var det svært at nyde. Nu ville jeg bare afslutte og det var lige før dette kunne rette op på noget da hun virkede til at være helt med på det,  men desværre igen en pige som benytter velkendte tricks for at undgå at blive ramt for meget.  Når man betaler ekstra for noget forventer jeg personligt at det bliver udført som aftalt. Disse piger glemmer at de med denne holdning fuldstændig kan ødelægge hele oplevelsen så ville det være bedre at de ikke har det på menuen. Jeg føler mig pænt snydt så derfor kan jeg ikke anbefale denne pige ud fra hvad der skete for mig da det så kan ske for andre også.

Pigen udseende 8. gfe. 0 . sf. 9. cof/cif 5. Stedet. 7. Ingen gentagelses fare. 

Ps. Det var så anden gang jeg på det sted betalte 300, - kr. ekstra for cof og fik en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gør det altså heller ikke lettere for os på VB. 

Alle links i denne tråd linker nu til Luiza i stedet for til Lisa med de stirrende øjne. 

Denne pige hedder nu Luiza - tidligere Lily. Hende har jeg også prøvet i VB 1, og her  er GFE absolut lig 0, men en flot pige. 

Lisa med de stirrende øjne må være taget hjem? Øv. Jeg troede jeg kunne nå hende mandag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 39 minutter siden:

De gør det altså heller ikke lettere for os på VB. 

Alle links i denne tråd linker nu til Luiza i stedet for til Lisa med de stirrende øjne. 

Og der er kommet en anden "Lisa" på stedet ... Det er ikke let.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 6 timer siden:

De gør det altså heller ikke lettere for os på VB. 

Alle links i denne tråd linker nu til Luiza i stedet for til Lisa med de stirrende øjne. 

Denne pige hedder nu Luiza - tidligere Lily. Hende har jeg også prøvet i VB 1, og her  er GFE absolut lig 0, men en flot pige. 

Lisa med de stirrende øjne må være taget hjem? Øv. Jeg troede jeg kunne nå hende mandag. 

Ja der er udskiftning, så man skal holde sig til :-)

De skal jo hjem til alm. arbejde - og det er egentlig en god tanke, at de ikke er “fuldtid”.

Lily er helt ung og sprød og kan godt levere varen. Men klart en anden slags oplevelse.

/S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
McQueen skrev, for 3 timer siden:

 

Lily er helt ung og sprød og kan godt levere varen. Men klart en anden slags oplevelse.

Hvem er Lily så - annoncer for tre "piger" med enslydende navne og nu en Lily? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For bare 2 måneder siden blev Luiza kaldt for Lily. 

Men da der også er en anden Lily, der kommer i ny og næ på VB2, så har de åbenbart valgt at omdøbe pigen. Og så faldt det meget kreative valg på Luiza, selv om der altså også er 2, der hedder Lisa. 

Forvirret....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...