Guest Hrjensen1968 Skrevet 1. Januar, 2019 Jeg er en del af en gruppe mænd, der arrangerer frække events. Er du Q, der nyder, at vise dig frem, og blive centrum for en gruppe frække mænd, så er det måske dig vi søger. Har du brug for en veninde der tager med, er det helt ok. Du må påregne, at jeg ønsker et møde med dig/jer inden arrangementet bliver afholdt. Er du nysgerig, og gerne vil høre mere, så skriv til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2019 Fedt indslag, men der mangler lidt oplysninger. Hvorfor ikke skrive hvor det er i landet og jeres alder og ønske til de kvinder I søger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hrjensen1968 Skrevet 1. Januar, 2019 Hej Nemtøs, Alt nødvendigt info vil blive givet ved henvendelse til mig. Arrangementer vil være i Danmark, og nok mest i København, men da vi er en gruppe af mænd der både kommer fra Jylland/Fyn/Sjælland, kan arrangementer blive flere steder i landet. Vi er flere der gerne køre langt for et godt arrangement. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 1. Januar, 2019 Fedt indslag, men det er kommet mig for øre at disse arrangementer er uden betaling og eftersom EG er et sted hvor vi piger for mere end en oplevelse ud af det, så tror jeg ikke du skal forvente at din indbakke bliver fyldt. Måske scor.dk er et bedre sted 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CtrlFreak 2 Skrevet 2. Januar, 2019 Der er nok for meget konkurrence og folk med erfaring på scor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 4. Januar, 2019 CtrlFreak skrev, den 2. januar 2019 at 12:36: Der er nok for meget konkurrence og folk med erfaring på scor. Konkurrence er der ikke ret meget af derinde, men finder du den helt rigtige gruppe og være medlem af, så kan du være sikker på at der kommer en pæn del fyre. sådan en gruppe var jeg medlem af derinde og fik en oplevelse som sagde spar 2. 23 erfarne dejlige mænd som kom fra hele landet og deltog. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 5. Januar, 2019 Sødtøs skrev, for 13 timer siden: sådan en gruppe var jeg medlem af derinde og fik en oplevelse som sagde spar 2. 23 erfarne dejlige mænd som kom fra hele landet og deltog. Damn! 23 mænd på én gang? Det må alligevel have været nok... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 5. Januar, 2019 Hedonis skrev, for 14 timer siden: Damn! 23 mænd på én gang? Det må alligevel have været nok... Nej ikke på engang. De kom hen over de 3 timer jeg havde sat af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg