Pussyboy 84 Skrevet 1. Januar, 2019 God Nytår og mit nytårsforsæt er at som året 2018 sluttede at besøge en masse søde og dejlige GP ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 1. Januar, 2019 Ingen sex 2020- stoppe med ryge og lave 3 hole in one,rigtig godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 222 Skrevet 1. Januar, 2019 I 2019 vil jeg ikke besøge GP’ere mere - men heller ikke mindre end i 2018 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. Januar, 2019 Godt nytår. Mine nytårsforsæt er at jeg vil have mere pik og flere lækre orgasmer end i 2018. Og kun bruge mine penge på fornuftige ting. Den sidste får jeg nok svært ved at overholde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 1. Januar, 2019 Jeg kom først ind i dette game i oktober 2018, så jeg har ikke nået at besøge så mange skønne glædespiger endnu. Så mon ikke jeg får besøgt lidt flere skønne kvinder i 2019 end i 2018? Der er to jeg gerne vil genbesøge, og så er der nogle jeg har på min to-do-liste . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 1. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 40 minutter siden: Godt nytår. Mine nytårsforsæt er at jeg vil have mere pik og flere lækre orgasmer end i 2018. Og kun bruge mine penge på fornuftige ting. Den sidste får jeg nok svært ved at overholde. Fik du da ik meget pik i 2018 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. Januar, 2019 BadGuy skrev, for 7 minutter siden: Fik du da ik meget pik i 2018 ? Jeg er kun lige kommet ind i branchen og har ikke travlt. Så nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest eventyr67 Skrevet 1. Januar, 2019 Dejligt nytårsforsæt det åbner op for mere lækker fisse til os andre det samme gælder vist i det med pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 1. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden: Jeg er kun lige kommet ind i branchen og har ikke travlt. Så nej. det skal nok også være mænd som tænder på xxxl tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 1. Januar, 2019 niels6663 skrev, for 1 time siden: Jeg kom først ind i dette game i oktober 2018, så jeg har ikke nået at besøge så mange skønne glædespiger endnu. Så mon ikke jeg får besøgt lidt flere skønne kvinder i 2019 end i 2018? Der er to jeg gerne vil genbesøge, og så er der nogle jeg har på min to-do-liste . Kender det godt, der er så mange dejlige glædespiger på min to-do-liste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. Januar, 2019 BadGuy skrev, for 55 minutter siden: det skal nok også være mænd som tænder på xxxl tænker jeg. Og? De findes heldigvis også. Og de sætter pris på HELE min overfrodige krop og den gode sex jeg dyrker med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 1. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden: Og? De findes heldigvis også. Og de sætter pris på HELE min overfrodige krop og den gode sex jeg dyrker med dem. Glæder mig at høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2019 BadGuy skrev, 1 time siden: det skal nok også være mænd som tænder på xxxl tænker jeg. Heldigvis er der både mænd og kvinder til alle lyster. Det viser dette her forum tydeligt. Vi tænder på forskellige typer, kropstyper, aldre og lyster. Nogen mænd går suverent efter den billigste oplevelse og brokker sig når indlevelsen ikke var tilstede for de 400 kr de betalte for 15 min. Selvfølgelig er der mænd som tænder på de helt unge og meget slanke piger/kvinder. Heldigvis er der også en del mænd der tænder på modne kvinder store som små. Den størrelse som @Christina ssbbw tilbyder har jeg ikke set mange af, og selvfølgelig er der mænd som tænder på det hun tilbyder. Mit ønske for 2019 Jeg ønsker mig gode frække oplevelser med mænd som tænder på mig. Fantasere stadig om at få et spermbad. Et arrangeret glory-hole igen. Masse af dejlige mænd jeg kan tømme og sprøjteorgasmer til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 1. Januar, 2019 Syntes nu alle kvinder har en form for charme, jeg tænder på på slanke,buttetede og syntes faktisk det er frækkest med en kvinde med runde former.. frækt med et sperm bad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 1. Januar, 2019 GODT NYTÅR. Mit nytårsforsæt er at gøre præcist som jeg selv vil - og der er ingen bånd, der binder mig .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 1. Januar, 2019 (edited) Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Og? De findes heldigvis også. Og de sætter pris på HELE min overfrodige krop og den gode sex jeg dyrker med dem. Du kan tro de findes. En af mine gode venner er sq en flot fyr, hvis jeg selv skal sige det. Piger og kvinder er i hvert fald helt vilde med ham. Men der er kun én kvindetype for ham. Big! Very big! Og sådan har han altid været siden vi var helt unge. Han kunne sagtens rende afsted med høje slanke tøser i flæng, men de siger ham ikke en skid. Han ser slet ikke på dem. Hans pussy-radar er kalibreret ind på en helt anden frekvens. Og han bader (apropos bad) i tissekone morgen, middag, aften. Nå, det var et sidespring. Godt nytår Redigeret 1. Januar, 2019 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg