Hop til indhold
Tøver

Gagging piger - hvem

Recommended Posts

Er der nogle der kender nogle gagging piger?

Jeg kender disse:

Isabella der var hos Club Erotica, jeg har ingen kontakt til hende længere

Isabella hos Cassiopeia

Sille hos Cassiopeia (vist kun en gang imellem)

Bibi der var hos Romantica

Malou hos Sexyclub

Med gagging mener jeg hård fransk hele vejen til opkast :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tøver

Malou, er det hende der også er hos Vordingborgpigerne?

Hvor hårdt kunne du mundkneppe hende og kastede hun op? Det lyder jo superfrækt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tøver

Malou, er det hende der også er hos Vordingborgpigerne?

Hvor hårdt kunne du mundkneppe hende og kastede hun op? Det lyder jo superfrækt :D

Jep det er hende!

Jeg har lidt planlægningsudfordring omkring en aftale med hende, hun er vist udelukkende afløser hos Sexy Club og Eventyrpigerne men mere fast i Vordingborg, der er bare så frygteligt langt til Vordingborg (piv piv).

Jeg har skrevet frem og tilbage med hende og hun er helt klart frisk, men jeg ved ikke hvor hårdt endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tøver

Andet spørgsmål til dig idag fra mig :)

Jeg elsker selv at gagge en tøs hårdt, har du erfaring med nogen du kender, det tilbyder det så hårdt?

Loverman321, det virker som om vi har en fælleshobby :lol:

De to Isabella'er var begge til det meget hårdt med mig, men det kan selvfølgelig afhænge af længde og drøjde :?

Isabella på Cassiopeia er den eneste prof jeg har oplevet der ville tage den hårdt mens hun lå på ryggen - hun er rigtig god!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep det er hende!

Jeg har lidt planlægningsudfordring omkring en aftale med hende, hun er vist udelukkende afløser hos Sexy Club og Eventyrpigerne men mere fast i Vordingborg, der er bare så frygteligt langt til Vordingborg (piv piv).

Jeg har skrevet frem og tilbage med hende og hun er helt klart frisk, men jeg ved ikke hvor hårdt endnu.

Jeg har lige skrevet en PM til hende her på siden. Hvis hun er frisk, kunne jeg tage en tur og besøge hende i Vordingborg på tirsdag, hvor hun har vagt.

Hvis det bliver til noget, vil jeg naturligvis fortælle om oplevelsen her på siden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep det er hende!

Jeg har lidt planlægningsudfordring omkring en aftale med hende, hun er vist udelukkende afløser hos Sexy Club og Eventyrpigerne men mere fast i Vordingborg, der er bare så frygteligt langt til Vordingborg (piv piv).

Jeg har skrevet frem og tilbage med hende og hun er helt klart frisk, men jeg ved ikke hvor hårdt endnu.

Jeg er alle tre steder, men har ingen faste dage/steder. Jeg er glædespige af lyst og som en hobby, og har derfor ikke faste dage/steder

Men tjek gerne hjemmesiderne på alle tre steder, måske er jeg på vagtplanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malou, nu vi har dig i tråden her... Kan du så svare på hvor hårdt man må gagge dig?

Ja i det hele taget, hvor hårdt må/kan man dominere dig, såfremt tillid etc. er iorden? Gag, slapping, spyt, spanking, name calling??

Du ser jo dejlig ud, og lyder meget fristende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malou, nu vi har dig i tråden her... Kan du så svare på hvor hårdt man må gagge dig?

Ja i det hele taget, hvor hårdt må/kan man dominere dig, såfremt tillid etc. er iorden? Gag, slapping, spyt, spanking, name calling??

Du ser jo dejlig ud, og lyder meget fristende :)

Kunne jeg også godt tænke mig at vide, dog lige kun gagging og opkast. Sådan lige en 30 min tur. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Måske en overvejelse værd at kontakte Malou direkte på PM. Det er nok nemmere for hende at svare på diverse nærgående spørgsmål i en privat PM snak, fremfor i et efterlysningforum. :)

MVH

Co Admin :ugeek:

p.s. D'herrer. Jeg har lige ryddet lidt op i denne tråd, da der var kommet lidt for megen "dårlig karma" ind i den. Tråden drejer sig om Gagging piger, ikke om nogen bestemt, og absolut ikke om andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep det er hende!

Jeg har lidt planlægningsudfordring omkring en aftale med hende, hun er vist udelukkende afløser hos Sexy Club og Eventyrpigerne men mere fast i Vordingborg, der er bare så frygteligt langt til Vordingborg (piv piv).

Jeg har skrevet frem og tilbage med hende og hun er helt klart frisk, men jeg ved ikke hvor hårdt endnu.

Skriv til mig i pb, så skal jeg nok svare på jeres spørgsmål :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...