Guest Alkoholikeren Skrevet 31. December, 2018 Tja det er jo årstiden for fortsæter, altså løfter man giver sig selv og vil overholde. mine er Færre GP besøg Bruge færre penge gemerelt Begynde at ryge Tage på i vægt Motionere markant mindre Ikke have en kæreste Ikke have en sugarbabe Ikke have nogen meninger om noget i politik forum Ikke lave anmeldeser om sexkøb på Eroguiden De fede ved disse nytårsfortsætter er at hvis jeg bryder dem, skader det ikke... Godt nytår til alle ! Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2888 Skrevet 31. December, 2018 mit nytårsforsæt er dyrke sikker sex- oral tager jeg den lille risiko der er - samleje bliver det 100 % altid med kondom. havde et par smuttere i 2018 hvor der intet skete. den chance tager jeg ikke i 2019. godt nytår. husk kondomet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 31. December, 2018 Takker Også godt nytår til dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 52 minutter siden: Tja det er jo årstiden for fortsæter, altså løfter man giver sig selv og vil overholde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 31. December, 2018 Jeg har ingen nytårsforsætter. Så jeg er sten sikker på at kunne overholde dem allesammen til punkt og prikke. Happy New year. Gute Neues Jahr. Godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 31. December, 2018 Mit må være troskab Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 31. December, 2018 Jeg vil ikke løbe marathon- Jeg vil ikke fornægte mig noget jeg har lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PleasureHunter 70 Skrevet 31. December, 2018 Mit må være at stikke mig selv flade og ryste mig ud af den forelskelse, jeg har i en GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 31. December, 2018 (edited) Mine? Sådan cirka sådan her Godt nytår! Redigeret 31. December, 2018 af Midtvestagurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg