Hop til indhold
Guest tzatiki

Sofia fra Cassiopeia Stars

Recommended Posts

Guest tzatiki

Denne føljeton er fortsættelsen på: viewtopic.php?f=32&t=2076#p9950

Og således vil skæbnen det, at jeg må forlade Bergensgade - stadig let olieret på kroppen, til trods for den klassiske afvaskning efter massage. Nu står jeg med et vanskeligt dilemma mellem sex og pizza. Det er faktisk først på det tidspunkt, hvor jeg hvileløst vandrer hen ad Dag Hammerskjols Allé kl. 19.45, at mavefornemmelsen fortæller mig, at jeg skal vente med salami og hvidløg, hvis denne aften ikke skal ende med en dårlig smag i munden. Jeg griber telefonen i lommen og ringer til Cassiopeia Stars. Vagtplanen kender jeg. Velforberedt på missionen.

Jeg spørger efter Sofia. Hun er ledig. Jeg bestiller en ½ time og vandrer videre mod Ringstedgade. Det er en sidegade til en sidegade og ligger i et roligt kvarter på Østerbro. Helt diskret er det nu ikke. Det har dog den fordel, at det ligger i kælderen i en almindelig opgang, hvor man altså ligeså godt kunne have et helt andet ærinde. Men det har jeg ikke.

Cassiopeia lover eksklusive omgivelser. Det er nok lige at tage munden for fuld, at kalde en sådan kælderlejlighed for eksklusiv, men rummet jeg bliver vist ind til er dog rent, hyggeligt og pænt indrettet. Der går ikke lang tid, så træder Sofia ind. Hun er, helt som lovet, iført pikant lingeri, der smyger sig perfekt omkring den unge krop. Jeg kigger på hende og bliver blændet af funklende, charmerende ungpige-øjne og et smil, der kan få enhver ost til at smelte på en pizza.

Jeg hiver de 1.100 kr op af pungen - og Sofia går igen. Hun vender tilbage efter få minutter. Jeg er næsten afklædt, men jeg har egentlig ikke lyst til at flå tøjet af hende og knalde for fuld udblæsning. Det her er ikke en billig portvin, der bare skal hældes ned. Det skal tage timer. Dage. Men æggeuret snurrer hos mor ude ved telefonen, og jeg vil trods alt gerne nå at have tændt tequilaen indenfor de 30 minutter.

Vi tager tøjet af hinanden. Jeg kysser hende. Hun tager imod. Smiler. Hun er drikkemoden.

Tiden. Hvad siger tiden? Tik tak. 30 minutter er gået. Jeg er tappet.

Tekstforfattere på de forskellige danske bordeller er ikke nærige med tillægsord, når pigerne skal beskrives. I det her tilfælde, føler jeg dog, at det er meget godt ramt. Sofia har i sandhed en flot og fræk ungpigekrop med en fantastisk ægte D-skål. Hun er ikke helt slank, men egentlig heller ikke buttet. En pige med former - lige efter mit hovede. Sofia er sød, nærværende og lider ikke af berøringsangst og den smukke glatbarberede mis indbyder til fransk, som hun også modtager.

Jeg får absolut hvad jeg kommer efter og glæder mig pludselig over den udeblevne "ekstra service" tidligere på aftenen.

Time is the space between us.

Du kan se mere om pigen her:

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=566

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Tzatiti, du bør begynde at skrive bøger. Fantastisk tekst. Thaaankssss

I virkeligheden hedder jeg, Jørgen Leth. Jeg er et nøgent menneske :lol:

Tak for de pæne ord, Århuselsker. Straks måtte jeg da lige bruge et par minutter mere på at redigere teksten - og så vil jeg selvfølgelig forsøge at gøre mig endnu mere umage med den næste anmeldelse.

Jeg tror ikke, at jeg får skrevet nogen bøger. Det skulle da lige være en pixibog :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...