Hop til indhold
Jb232

God massage + HJ, Odense

Recommended Posts

Hej drenge

Nu bliver jeg lige nødt til at fortælle om mine oplevelser hos Oi (sådan siger hun hendes navn er) på Faaborgvej 89. 

https://annoncelight.dk/showad/260865

Jeg har været hos hende 2 gange på lidt over en uge. (var nødt til at komme igen) Jeg startede med at skrive på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/261101 og troede det var hende jeg lavede aftale med, det var det så ikke, nå men pyt, jeg blev alligevel - og det skulle jeg ikke fortryde! 

Hende Oi gør ikke i sex og BJ, men massage + HJ og dét er hun så også mega god til - shiiiit man. Måske har jeg tidligere været hos nogle amatører, som får hende Oi til at fremstå ret prof, eller også er hun ret prof :)

Hun giver god hård massage, og har fokus på ønsker/problemer hos kunden som kræver opmærksomhed, rigtig fint. 

I den første del af massagen, er det massagen, som er i fokus, hun "leger" ikke med dig - men det ændrer sig, lad mig sige det sådan! For på et tidspunkt, mens jeg stadig ligger på maven, begynder hun at nusse dér hvor det er rigtig dejligt, op mellem benene og hun giver sig god tid og hun er mega god til det. Så er det om på ryggen, så får pikkemand en god kærlig omgang, hun holder god øjenkontakt og ved bare lige hvordan en pik skal behandles - pyyyha dada. Her ved anden omgang massage blev jeg tilbudt at give 100kr ekstra for at røre hende også, og mens hun gav pikkemand opmærksomhed tog jeg fat og legede med hendes bryster, som er ret så store og lækre, så kigger hun én i øjnene og stikker gerne en finger op i røven, hvis hun fornemmer der grønt lys (det er der hos mig) shit det er dejligt! 

Hun er langt dejligere end billederne tillader, og for mig, overraskende dygtig. Det er måske en lille smule dyrt...eller nej, det er det vel ikke, for hun er sgu bare så dejlig og dygtig. Ærgerligt hun ikke tilbyder mere end massage + HJ, men dét gør hun så også mega godt! Som sagt har jeg været der 2 gange, har givet 700 og 800, hvor de 800 var inkl. at lege med hendes bryster :) Og altså, for 800kr kan man finde andre som både sutter pik og knepper, men de kan risikere at virke uengageret og ligeglade med dig (ikke altid, men risikoen er der) hvor hende her er der fuld indlevelse og meget kyndig behandling - så det er pengene værd! 

Så, hvis I vil have god massage + HJ, så er der en klar anbefaling herfra :)

Redigeret af Jb232
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en hånd ned i bh’en og fik brysterne lidt ud og lege med. Ja HJ og det hele var aftale :) 

hun tog ikke noget af, og jeg spurgte ik til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret underligt at du skriver Ulai ikke tilbyder sex. I en anden anmeldelse, skrive de Ulai tilbyder sex. Det er ret forvirrende om hun gør eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, den 31/12/2018 at 10:42:

Hej drenge

Nu bliver jeg lige nødt til at fortælle om mine oplevelser hos Oi (sådan siger hun hendes navn er) på Faaborgvej 89. 

https://annoncelight.dk/showad/260865

Jeg har været hos hende 2 gange på lidt over en uge. (var nødt til at komme igen) Jeg startede med at skrive på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/261101 og troede det var hende jeg lavede aftale med, det var det så ikke, nå men pyt, jeg blev alligevel - og det skulle jeg ikke fortryde! 

Hende Oi gør ikke i sex og BJ, men massage + HJ og dét er hun så også mega god til - shiiiit man. Måske har jeg tidligere været hos nogle amatører, som får hende Oi til at fremstå ret prof, eller også er hun ret prof :)

Hun giver god hård massage, og har fokus på ønsker/problemer hos kunden som kræver opmærksomhed, rigtig fint. 

I den første del af massagen, er det massagen, som er i fokus, hun "leger" ikke med dig - men det ændrer sig, lad mig sige det sådan! For på et tidspunkt, mens jeg stadig ligger på maven, begynder hun at nusse dér hvor det er rigtig dejligt, op mellem benene og hun giver sig god tid og hun er mega god til det. Så er det om på ryggen, så får pikkemand en god kærlig omgang, hun holder god øjenkontakt og ved bare lige hvordan en pik skal behandles - pyyyha dada. Her ved anden omgang massage blev jeg tilbudt at give 100kr ekstra for at røre hende også, og mens hun gav pikkemand opmærksomhed tog jeg fat og legede med hendes bryster, som er ret så store og lækre, så kigger hun én i øjnene og stikker gerne en finger op i røven, hvis hun fornemmer der grønt lys (det er der hos mig) shit det er dejligt! 

Hun er langt dejligere end billederne tillader, og for mig, overraskende dygtig. Det er måske en lille smule dyrt...eller nej, det er det vel ikke, for hun er sgu bare så dejlig og dygtig. Ærgerligt hun ikke tilbyder mere end massage + HJ, men dét gør hun så også mega godt! Som sagt har jeg været der 2 gange, har givet 700 og 800, hvor de 800 var inkl. at lege med hendes bryster :) Og altså, for 800kr kan man finde andre som både sutter pik og knepper, men de kan risikere at virke uengageret og ligeglade med dig (ikke altid, men risikoen er der) hvor hende her er der fuld indlevelse og meget kyndig behandling - så det er pengene værd! 

Så, hvis I vil have god massage + HJ, så er der en klar anbefaling herfra :)

Var det stue/ 1.sal eller kælder du var?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Habbo skrev, den 1/1/2019 at 12:39:

Det er ret underligt at du skriver Ulai ikke tilbyder sex. I en anden anmeldelse, skrive de Ulai tilbyder sex. Det er ret forvirrende om hun gør eller ej.

Jamen da hun er i gang med HJ siger hun “du har en god stor og meget hård pik (jo tak :) ) jeg tror du er god til at bolle” så jeg spørger “tilbyder du sex?” Så hun siger “nej, men andre piger i huset gør” 

Så det er det eneste jeg ved... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 11 minutter siden:

Har både været 1. sal og kælder. Men samme pige jo :) 

Okay, så må jeg jo spørge hende næste gang og hun vil give hj..

jeg har kun været “oppe” i huset og ikke kælder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, første sal huserer "Mutter" selv.  Kun seriøs massage når hun er i det humør. Hendes piger er i kælderen.

Men forskellen er den samme : Du kan få alt begge steder.

Hvis du ønske Ulai på 1. sal letter det på forståelsen, om hvad du ønsker :) hvis du bestiller hende under kunstnernavnet Jasmin - som er hendes kunstnernavn fra da hun var i Fredericia og Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er det sådan, at hun sender dem i kælderen som hun ikke selv gider . Så selvfølgelig handler det om kemi. Men til den rigtige pris (hendes) yder hun en god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 1 time siden:

Okay, så må jeg jo spørge hende næste gang og hun vil give hj..

jeg har kun været “oppe” i huset og ikke kælder. 

Jeg røg i kælderen fordi en af de andre piger åbnede og ik forstod jeg havde en aftale. Da det endelig faldt på plads kom Ulai bare ned til mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darwin65 skrev, for 3 timer siden:

Så blot for den langsomt opfattende - hvis kontakter pigen her: https://annoncelight.dk/showad/260865 på telefonnummeret i hendes annonce, og spørger efter Jasmin.... er det så Ulai du reelt set booker, og ved hun således at du ønsker lidt ekstra? Og tilbyder hun mere end HJ?

Perfekt spørgsmål, det vil jeg også gerne vide :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke to personligheder :) Men Ulai/Jasmin er samme person. Det er bare ikke altid Jasmin vil arbejde. Men arbejder hun er ALT muligt - selvf med kondom.                                     Desværre eller heldigvis (afhængig om man er inde i varmen) er hun er meget selektiv med hvem hun vil arbejde med.  Og vi er i den DYRE ende.                                                                            Der er bestemt stil over damen!

Hun har en meget speciel aura over sig og  er meget prof på den gode måde.

Så kontakten til Jasmin går gennem massagebriksen ved Ulai. Men der er hun også MEGET dygtig og professionel - Hendes massage/behandling er helt i top og kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...