Hop til indhold
Supermayn

Kan jeg være syg?

Recommended Posts

Hej alle.

 

Hurtigt spørgsmål. Jeh har været sammen med en GP, og kondomet sprang mens jeg var oppe i hende. Jeg trak mig ud hurtigt, og fik lillemand tørret.

Er der en mulighed for at jeg kan være smittet med noget? Altså kan overførslen af en sexsygdom overføres så hurtigt, når man trækker sig ud med det samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 16 minutter siden:

Hej alle.

 

Hurtigt spørgsmål. Jeh har været sammen med en GP, og kondomet sprang mens jeg var oppe i hende. Jeg trak mig ud hurtigt, og fik lillemand tørret.

Er der en mulighed for at jeg kan være smittet med noget? Altså kan overførslen af en sexsygdom overføres så hurtigt, når man trækker sig ud med det samme?

 

Det er meget usandsynligt at du er blevet smittet/syg - men når du har de tanker, er jeg enig i at du bør blive tjekket...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har prøvet det samme, og det er ikke sjovt at gå rundt at spekulere over, men er det en GP du kender lidt til og ved hun ikke gør noget uden kondom så er risikoen jo det mindre, jeg synes efter det skete at det sviede og alt muligt andet, jeg gik til lægen og var for tøset til at sige hvad der var sket, så fik noget creme mod svamp, det synes jeg ikke hjalp, så tog lægen af sig selv en test mod klamydia, der var heller ikke noget, det er halvandet år siden nu, og det viste sig at der var intet, det var mest frygten i mit hovede der var galt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for nogle ubehagelige tanker at skal gå med. 

Bare det i brugte kondom er jo en god ting. 

Hvis ikke pigen det skete med tilbyder andet end sikker sex, så burde risikoen være ganske ganske lille. Sprungne kondomer er hvad der kan ske og personligt smutter jeg selv til tjek hos min læge, når uheldet er ude og har hidtil ikke fejlet noget som helst trods de kan springe. 

 

Men ingen skal gå og have denne uvished, så smut til lægen og få ro på. Men husk at der går op til 4-6 uger med nogle sygdomme før det kan tjekkes ordentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hyler lige med i koret om at du bør/skal gå til lægen, risikoen for at du er smittet er meget lille, men den er tilstede, og ja jeg samligner det med at købe en lotto kupon, vinderchanecen er tilstede, men....

Derfor bør/skal du tjekkes af lægen, dels kan du som skrevet være ramt, er du ramt, kan du smitte andre, herunder en eventuelt kone/kæreste, det fortjener de ikke på grund af et lille uheld du ikke selv er skyld i, og du har besøgt en skøn ansvarlig GP der kun tilbyder sikker sex. 

Gost nytår.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

se tiden an , og se om der kommer nogen symptomer.

kan være - smerter ved vandladning-udflåd.kønsvorter.

er der ikke noget at mærke ,efter 1 uge.

er der ikke sket noget.

tænker du på hiv? skal der tages blodprøve.

men hjernen kan spille en et puds-og tænker du 24-7 på om du smittet med noget.

er det bare at få taget alle de prøver du kan- og der med få ro i sindet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 50 minutter siden:

Hej alle.

 

Hurtigt spørgsmål. Jeh har været sammen med en GP, og kondomet sprang mens jeg var oppe i hende. Jeg trak mig ud hurtigt, og fik lillemand tørret.

Er der en mulighed for at jeg kan være smittet med noget? Altså kan overførslen af en sexsygdom overføres så hurtigt, når man trækker sig ud med det samme?

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

I følge opgørelser fra venerisk klinik på Bispebjerg ses der færre tilfælde af seksuelt overførte sygdomme hos sexarbejdere end hos en sammenlignelig gruppe udenfor branchen.
Der er nok større risiko for at du har smittet hende, men det synes ikke at bekymre dig ??!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en masse gode svar!

Bundstokken skrev, 1 time siden:

I følge opgørelser fra venerisk klinik på Bispebjerg ses der færre tilfælde af seksuelt overførte sygdomme hos sexarbejdere end hos en sammenlignelig gruppe udenfor branchen.
Der er nok større risiko for at du har smittet hende, men det synes ikke at bekymre dig ??!! 

- Det er jeg ikke bekymret for.

 

Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Hyler lige med i koret om at du bør/skal gå til lægen, risikoen for at du er smittet er meget lille, men den er tilstede, og ja jeg samligner det med at købe en lotto kupon, vinderchanecen er tilstede, men....

Derfor bør/skal du tjekkes af lægen, dels kan du som skrevet være ramt, er du ramt, kan du smitte andre, herunder en eventuelt kone/kæreste, det fortjener de ikke på grund af et lille uheld du ikke selv er skyld i, og du har besøgt en skøn ansvarlig GP der kun tilbyder sikker sex. 

Gost nytår.

Alko

- Jeg sørger for at være sikker, og tjekket hos lægen. Tak for hurtig respons.

 

Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

Øv for nogle ubehagelige tanker at skal gå med. 

Bare det i brugte kondom er jo en god ting. 

Hvis ikke pigen det skete med tilbyder andet end sikker sex, så burde risikoen være ganske ganske lille. Sprungne kondomer er hvad der kan ske og personligt smutter jeg selv til tjek hos min læge, når uheldet er ude og har hidtil ikke fejlet noget som helst trods de kan springe. 

 

Men ingen skal gå og have denne uvished, så smut til lægen og få ro på. Men husk at der går op til 4-6 uger med nogle sygdomme før det kan tjekkes ordentligt. 

- Tak for svar! Ved du om man får svar i e-boks eller hvordan? Jeg skal nemlig på forretningsrejsr til Indien i slutningen af januar, og er væk fra det danske i 3 ugers tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 1 minut siden:

Tak for en masse gode svar!

- Det er jeg ikke bekymret for.

 

- Jeg sørger for at være sikker, og tjekket hos lægen. Tak for hurtig respons.

 

- Tak for svar! Ved du om man får svar i e-boks eller hvordan? Jeg skal nemlig på forretningsrejsr til Indien i slutningen af januar, og er væk fra det danske i 3 ugers tid.

Du skal ringe til lægen for at få svar :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er sandsynligt ikke blevet smittet med noget. Hvis du vælger at blive testet skal der gå lidt tid fra uheldet til , at en test kan påvise en eventuel kønssygdom.

Inkubationstider fra ubeskyttet sex (inkl. oralsex): 

  • Gonoré: 1 uge
  • Klamydia: Op til 3 uger 
  • HIV: 4 uger
  • Syfilis: Op til 3 måneder

Antalsmæssigt er er klamydia den mest udbredte kønssygdom.  Det "drilske" ved klamydia er, at mange faktisk ikke kan mærke symptomerne.  Du kan læse om de forskellige kønssygdomme på nettet.  

God nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du logger på sundhed.dk med dit NemID, kan du se laboratoriesvar derinde. Er nogle af dem positive, bør du selvfølgelig kontakte lægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den 31/12/2018 at 10:04:

Hej alle.

 

Hurtigt spørgsmål. Jeh har været sammen med en GP, og kondomet sprang mens jeg var oppe i hende. Jeg trak mig ud hurtigt, og fik lillemand tørret.

Er der en mulighed for at jeg kan være smittet med noget? Altså kan overførslen af en sexsygdom overføres så hurtigt, når man trækker sig ud med det samme?

Ja gu fanden kan du være syg!!!

Syg i hovedet, syg i pikken, syg i sjælen osv osv

Jeg har tømmermænd og det er sgu også en slem form for sygdom :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Supermayn skrev, den 31/12/2018 at 10:04:

Hej alle.

 

Hurtigt spørgsmål. Jeh har været sammen med en GP, og kondomet sprang mens jeg var oppe i hende. Jeg trak mig ud hurtigt, og fik lillemand tørret.

Er der en mulighed for at jeg kan være smittet med noget? Altså kan overførslen af en sexsygdom overføres så hurtigt, når man trækker sig ud med det samme?

Hvor lille er lillemand? He he.

Jeg tror du skal slappe helt af, men hvorom alting er, vil det altid være fornuftigt at tjekke sig for sygdomme. Du skal droppe de billige tests på apoteket for jeg lavede faktisk en grundig undersøgelse som viste sig, at mange af deres tests ikke er 100% troværdige af forskellige årsager.

Det bedste tip er, altid at blive undersøgte med en vatpind i pikken og dertil blodprøver for at være sikker, og nej tror ikke du fejler noget men dit ansvar og samvittighed er smukt her. 

Slap af - piger med respekt for dem selv dyrker sikker sex, og du dyrker selvfølgelig ikke sex med piger uden respekt for livet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, den 1/1/2019 at 17:51:

 

Det bedste tip er, altid at blive undersøgte med en vatpind i pikken 

 

 

Vatpind i pikken ?  Nej  sådan foregår det ikke ved din læge. Du skal ha taget en urinprøve og bagefter undersøger lægen dig forneden. Så spøger han ind hvordan du mener at du kunne blevet smittet.  Så går det et stykke inden du får svar på urinprøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...