Hop til indhold
Guest Christian

På besøg hos Dejlige Birgitte

Recommended Posts

Guest Christian

Forleden benyttede jeg mig af Dejlige Birgittes juletilbud på 30 min. til 500 kr. Jeg vil sige at det var penge godt givet ud.

Birgitte tog smilende imod i døren og viste ind i et lille lokale med en dobbeltseng. Hun smed kjolen og lå helt nøgen og bad mig klæde mig af og gøre hende selskab. Det blev til mange kys, slik og sut før jeg kom i hendes mund og hun smilende slugte alt som lovet.

Efterfølgende lå vi og nussede og snakkede noget tid og Birgitte er rigtig sød og behagelig at være sammen med. 

Alt i alt en god oplevelse som jeg vil anbefale andre - hvis man altså er til store kvinder, da Birgitte er "i den tunge ende".

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 10 minutter siden:

Ét link ville være skønt...

Tror du ikke nærmer det er et hjælpeløs reklame indslag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 12 minutter siden:

Tror du ikke nærmer det er et hjælpeløs reklame indslag :)

Mon dog? Han har skrevet 20 indlæg i perioden siden 2014 om en del forskellige kvinder. 

Næppe en typisk fake reklameprofil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nu gerne støtte Christian, jeg har så besøgt Birgitte, og ja man får fuld valuta og hun er knald god, særligt til lige at få en tømt helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlige Birgitte. Med trykket lagt på "dejlige". Hun er en fantastisk pige som det er alt alt for længe siden jeg har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også Besøgt Dejlige Birgitte flere gange. Reklame indslag, nej slet ikke. Hun er bare dejlig og meget varm.

Ja, Birgitte er lidt stor, men ligeså varm er hun. Birgitte snakker meget gerne, hvis man er til det.

Jeg kan kun anbefale hende www.dejligebirgitte.dk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo8 skrev, for 21 timer siden:

Begitte lyder lige noget for mig. Er det stadig noget folk vil anbefale?

 

Har besøgt hende 2 gange, kan klart anbefale Birgitte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Birgitte er en sød og dejlig pige. Jeg har besøgt hende 2 gange og har haft en rigtig god oplevelse begge gange. Hun sutter rigtigt godt og sluger det hele som lovet. Hun ser ikke så meget på klokken, så du får fuld tid og lidt til. Hun er klart et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...