Hop til indhold
Guest stump

Pattaya: Bag det sorte forhæng går det altid godt

Recommended Posts

Guest stump

Du skal skyde glasdøren til side. Så får du øje på det sorte forhæng, som hænger tung ned, og dækker for det som foregår i selve baren. Og der er faktisk en del, som slet ikke holder én eneste meter, i forhold til de regulativer, som barejere i Pattaya arbejder under.

Og så er det jo godt, at der altid sidder en vagt udenfor, som så hurtigt som en cobraslanges hug, kan slå alarm til inde i baren.

Baren kan nemt have skiftet navn. I stedet for får du en beskrivelse af, hvor den er placeret i Pattayas Soi 6. Gaden løber fra Second Road og ned mod Beach Road, eller visa versa.

De fleste turister kommer inde fra Pattaya med Bath bus, ad Second Road, så det bliver udgangspunktet i denne beskrivelse.

Du står af, trykker på ringeklokken i Bath bussen (en pick up med to bænke), betaler de 10 bath, eller hvad det nu er steget til, helst lige penge. Og så går du ned ad den let skrånende gade. Med mindre du møder frem klokken 9.00 morgen, vil du opleve hundredvis af piger, som sidder udenfor.

Men hvis du vil opleve en af de mest specielle barer i Pattaya, skal du fortsætte. På begge sider af vejen kan du se, at barerne er placeret i meget lange blokke. Faktisk består gadens bebyggelser af kun fire blokke. På din højre hånd når du går ned ad, ser du, at den første blok slutter. Det sidste lejemål i blokken er en damefrisør-salon.

Baren, som denne anmeldelse handler om, er placeret lige før frisør-salonen. Du vil med det samme opdage, at pigerne foran den store skydedør langt fra er gadens smukkeste. I hvert fald ikke dem alle sammen. Men glem det. Giv det en chance. Det er ikke skønheden, men det sjove, det underholdende, det overraskende, som er lokomotivet der trækker den bar, du ved, lige før damefrisør-salonen.

Valget af din hovedentreprenør skal du reelt foretage, inden du går ind i baren. Så har du også en til at tage sig af det tunge forhæng.

Den du vælger, hvad forventer hun? Ikke noget, ud over, at du giver hende mulighed for at gøre sit bedste, for at overtale dig til at ende seancen, i et af de seks værelser, som venter over baren og damefrisørsalonen.

Når du er inde i selve baren, skal du være opmærksom på, hvor vigtigt det er for den valgte pige, hvor hun får dig sat. Hvis hun er ligeglad med hvor du skal sidde og nyde din drink eller øl, har du udvalgt en nybegynder. Så er det bare en ommer. Søg øjenkontakt, med en af de andre piger i baren, eller gå udenfor én gang til.

Når du endelig sidder i en sofa, så langt fra belysning som muligt, spørger hun dig hvad du vil have at drikke. Det er ikke normalt, at den bars piger, beder om ladydrinks med det samme. Hvis hun gør, sker der ikke så meget ved det, prisen er normalt den samme, som for en øl.

Når du har fået din drink, ja måske allerede når du har bestilt den, begynder flittige fingre at åbne din livrem, trække din lynlås ned. Og pludselig kan du ikke se hende måske kønne hoved, for langt sort hår.

Men til gengæld, kan du mærke et sæt varme læber, omkring toppen af dit dingelværk. Flere piger kommer til. Du kan lade begivenhederne komme til dig, eller du kan selv styre, hvem der skal have lov til at gå ned på knæ foran dig.

Ekstra underholdning kan du selv skabe, ved at tage dig af de kroppe, som er indenfor din rækkevidde. Eller du kan bede en eller to om at komme indenfor rækkevidde. Har du specielle ønsker, kan du også lancere dem. No pro(m)blem. (Mai Pen Rai).

Der er én enkelt regel, som skal følges. Du må ikke afslutte i baren. Dét foregår ovenpå. Inden du går der op, forventer de som har hjulpet dig på deres bare knæ, en erkendtlighed. 50, 100, eller 150 bath, alt efter hvor meget energi de har lagt i arbejdet.

Pattaya: Soi sex- ja det er lige hvad den er

http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/10/pattaya-gade-sex-ja-det-er-lige-hvad.html

Baren skal have 200 Bath, måske mere, alt stiger jo, for udlejning af værelse, og prisen som pigen skal have, aftaler du med hende eller dem. Spørg dem hvor meget de skal have. Der plejer ikke at være noget optrækkeri. Ærlig snak, det er hvad jeg har oplevet de 10- til 15 år, jeg er kommet i baren, når jeg har haft mulighed for det.

Hav så meget på det rene, som muligt, inden I går ovenpå. Hvis du vil have længere tid, så sig det på forkant.

En af barens juveler, er en moden kvinde, sidst i 40erne. Hun går næsten altid i sort tøj. Jeg husker ikke, hvad hun hedder. Hun er fantastisk, hvis man kan glemme, at hun ikke er en af barens yngste. Hun er med på alt, eller næsten alt. Jeg har aldrig fået et nej fra hende. Og vi har været ude på de yderste rev, sammen. :D

Men vigtigst er det, at tonen i baren er positiv. Alle pigerne vil selvfølgeig helst tjene alle pengene, men det konkurrerer med respekt og forståelse for hinanden. Hvis du nede i baren, vil have skiftet en, eller alle de piger som sidder foran dig ud, siger du det bare på en pæn måde. Så rejser de sig, og finder de piger, som du hellere vil have.

Når I er ovenpå, skal du være indstillet på at gå i bad, og du skal insistere på, at I går i bad sammen. Du kan også tage dine værdier med i bad. De forstår dig udmærket. de ville selv gøre det samme.

Når I er tilbage i værelset, modtager du typisk, hvad du giver. Vær sød, venlig, smilende, og du får samme behandling.

Jo tidligere du ankommer, jo bedre, efter klokken cirka 13.00.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stump

Fremragende og særdeles velskrevet beretning :!:

Udover at du formår at skrive så læseværdigt som du gør, udgør du et stort aktiv, som en der mere end nogle af vi andre formidler ny information om nye steder og nye muligheder.

En del af det som vi er nogle der skriver om, er om nye oplevelser hos i forvejen velbeskrevne etablisementer.

Det er derfor meget værdifuldt når nye skribenter kommer på banen med beretninger, der betræder mere eller mindre uopdyrket land i forum :)

Mike er også i samme kategori, indenfor jeres fælles interesseområde.

Thai segmentet er jo særdeles velbeskrevet i det hjemlige marked, men for de der kunne tænke sig at rejse til Thailand for at følge i jeres fodspor, udgør jeres baggrunds information en guldgrube af viden, der kan ruste nybegyndere til egne eventyr på egen hånd.

I min optik, særligt som en mulighed for at holde hovedet koldt i et minefelt af eventuelle egne længsler, og thaiers mere eller mindre fokus på kontant udbytte af relationen.

I gør det simpelthen lettere at definere om man er på jagt efter ren købesex, eller eventuelt noget andet og mere, forholde sig hertil, betale herfor, klart bevidste om det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Rejsenetværkskrev: Hej Stump

Fremragende og særdeles velskrevet beretning :!:

Udover at du formår at skrive så læseværdigt som du gør, udgør du et stort aktiv, som en der mere end nogle af vi andre formidler ny information om nye steder og nye muligheder.

En del af det som vi er nogle der skriver om, er om nye oplevelser hos i forvejen velbeskrevne etablisementer.

Det er derfor meget værdifuldt når nye skribenter kommer på banen med beretninger, der betræder mere eller mindre uopdyrket land i forum :)

Vi kan jo hver især bedst skrive om det vi kender mest til. Vi supplerer vel hinanden. Et eksempel: De tråde der har været om klubber i Tyskland, er totalt nyt for mig.

Mike er også i samme kategori, indenfor jeres fælles interesseområde.

Thai segmentet er jo særdeles velbeskrevet i det hjemlige marked, men for de der kunne tænke sig at rejse til Thailand for at følge i jeres fodspor, udgør jeres baggrunds information en guldgrube af viden, der kan ruste nybegyndere til egne eventyr på egen hånd.

Når jeg ser mange af beskrivelserne af thai aktiviteter i DK, bliver jeg lidt øm i hjertet. Og jeg håber virkelig, at alle som møder thailandske sexarbejdere i Europa, også før eller siden oplever dem i det Thailandske miljø. Det sex man får af thaikvinder i DK, er lidt som at sammenligne rigtige kogte ris i Thailand, og så det poseris, det fleste lader sig nøjes med i DK.

Som jeg læser anmeldelserne, er der meget meget mere storproduktion eller samlebånd over thai købesex i DK, end i de thailandske turistområder, hvor de fleste af thai barpigerne kun har én enkelt tyr per døgn.

I min optik, særligt som en mulighed for at holde hovedet koldt i et minefelt af eventuelle egne længsler, og thaiers mere eller mindre fokus på kontant udbytte af relationen.

I gør det simpelthen lettere at definere om man er på jagt efter ren købesex, eller eventuelt noget andet og mere, forholde sig hertil, betale herfor, klart bevidste om det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Penge vil altid været en del af samværet, når vi vælger at finde en partner som kommer fra et dårligere stillet land. Men der er stor forskel på, hvad udgangspunktet er. der diskuteres tit ud fra, at alle thaikvinder med baggrund i turistsex- industrien er ens. At de alle vil det samme. det passer ikke. Og det afhænger meget af den valgte thaikvindes familie, ikke mindst moderen. Sidstnævnte har meget stor magt over sine døtre, jeg selv har aldrig været i kløerne på en thai-svigermor. Og kommer det heller aldrig.

Der er andre skorstene som ryger, af den mere menneskelige slags. Både i Thailand, og i det øvrige Thailand.

Tak for de positive ord, Rejse, de varmer. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...