Hop til indhold

Recommended Posts

Det er normalt ikke noget man fejrer. 8 år er jo ikke et rundt årstal, når jeg så alligevel vil fortælle om det her, er det fordi, jeg regelmæssigt er kommet ved den samme pige i 8 år - næsten lige siden hun begýndte med det her job. Hun reklamerer ikke så ofte, og hun har ikke en hjemmeside, der viser ret meget, kun et telefonnummer. Derfor vil jeg her sprede lidt oplysning om den dejlige kvinde. Hendes telefornummer finder du her www.erotiskmassage.dk og hun holder til i Hjørring, og det er ægte privat - diskret.

Hun er en voksen kvinde, meget slank, med små bryster, så hvis du kun er til helt unge tøser med stor barm, er hun sikkert ikke noget for dig, men hvis du er interesseret i indlevelse og noget, der kommer tæt på gfe, er hun meget anbefalelsesværdig. Indenfor det blide område har jeg kun oplevet begrænsninger ved analt og dybe kys, og det er fint for mig, da jeg ikke er til nogen af delene. Prisen er helt københavneragtig med 700 kr for ½ time, og det er inklusiv dyb superfransk. Hun ønsker meget diskretion, så pas på at holde den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Hej gamle :)

Først og fremmest tak fordi du deler dit jubilæum med os andre. Jeg undrer mig blot lidt over, at det link du lægger, siger at hjemmesiden er lukket ned.

Gad vide om hun blev bange for den ekstra reklame? ;)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også kun bidrage med en positiv kommentar til denne skønne kvinde, og jeg må indrømme når hun bliver nævnt her, tror jeg da måske jeg snart skal på besøg igen :D

Jeg tror det er et par år siden sidst.

Tidligere var der masser af lækre billeder på hendes hjemmeside, dem har jeg så heldigvis lagret i øverste etage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også jeg kan kun skrive positivt om hende, jeg fejrede for et par år siden, min fødselsdag hos hende, min egen gave til mig selv.

Hun er fantastisk!!

Bare en skam der er så langt derop

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suk!!! Savner nu også mine mange besøg hos hende, men kommer desværre ikke deroppe mere.

Men tak til DerAlte for lige at genopfriske hende :-)... Mange af mine "alene-fantasier" har været centreret omkring hendes evne til at bruge sin tunge som "trommestik" på kuglerne ved blowjobs. (lyder måske ubehageligt men fantastisk dejligt)..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da dejligt, at der er andre, der har samme gode oplevelser, som jeg giver udtryk for.

Da der var dejlige billeder på hendes hjemmeside, kopierede jeg et enkelt. Jeg er sikker på, at hun ikke har noget imod, at jeg viser det, da det kun viser en meget velformet bagdel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med dit skæve jubilæum, Alter :P .

Otte år er vist relativt lang tid i denne branche. Selvom der vist ikke er et overvældende bredt udbud i din del af landet, er det dog mit indtryk, støttet af de andre indlæg, at det er pigens kvaliteter, der gør, at du har holdt dig til den samme.

Jeg synes, det lyder skønt og har sat nogle tanker i gang. Jeg vil imidlertid ikke ødelægge din streng, så jeg opretter i forlængelse heraf lige en ny tråd i debatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med den 3/4 sekel - holder du tempoen når du nok det runde jubliæum 8-)

Indrømmer at jeg er til modne piger - og vil gerne høre mere om hende (evt via privat besked)

- om hvordan hun er (facon, humør), går hun i specielt sexet tøj og hvad er hun meget til ?

Hvor i Hjørring sker det ?

Hendes hjemmeside virker stadig fint men megakedeligt med kun telefonnummer uden andre info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Limfjorden (lyder lidt koldt netop nu).

Du vil gerne vide lidt mere om Erotisk Massage.

Jeg kan jo i sagens natur kun fortælle, hvad jeg selv har oplevet, om hun er anderledes overfor andre, ved jeg ikke. Der er imidlertid ikke noget, der får mig til at tro, at det forholder sig således.

Du får ikke af mig at vide, hvor i Hjørring hun kan besøges. Det må du selv ringe for at få oplyst.

Jeg har altid oplevet en sød og smilende slank voksen dame, der er indstillet på at yde en god service. Jeg tænder ikke selv på sexet tøj. Jeg er mere til nøgen naturlighed, så derfor ved jeg ikke, om hun kan overtales til at trække sådan noget. Jeg er selv til almindelig blød og kærlig sex. Det fungerer fint med hende. Herunder dyb superfransk. Derudover ved jeg, at hun ikke er til analt samleje, men prøv du at aflægge hende et besøg. Jeg kan se, at hun annoncerer i Ekstra Bladet i dag. Husk en kort beretning her..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for ca 6 år side, en fantastisk oplevelse med først massage ala b2b på ryggen og derefter blev hun mega våd af en 69'er for til sidst at ride mig mega vildt.

Hun holder til privat, og meget privat det er hos hende selv. i et villa område.

tror smart jeg må ha en tur nord på :grin::grin::grin:

når jeg afprøver linket kommer der altså billeder frem !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 13. oktober 2012 at 23:00:

Det er da dejligt, at der er andre, der har samme gode oplevelser, som jeg giver udtryk for.

Da der var dejlige billeder på hendes hjemmeside, kopierede jeg et enkelt. Jeg er sikker på, at hun ikke har noget imod, at jeg viser det, da det kun viser en meget velformet bagdel.

post-56-1385004230,68.jpg

Total frækt billede :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...