Hop til indhold
M_33

Sted Som i tureby

Recommended Posts

Findes der nogle steder..

Ikke nødvendigvis i dk  som fungerer på samme måde som det som en gang for mange år siden lå i Tureby, hvor man betalte for indgang og så ellers kunne fornøje sig som man lystede med de piger som var på vagt ?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det du tænker på, var det et stort lokale, med en lille bar til venstre, en platform i midten til shows og cirka 3-4 ligesom båse/sofagrupper ved den bageste væg, samt vistnok nogle senge/madrasser bag forhæng i højre side, og så en 4,5,6,7 sådan cirka rumænske piger, man kunne tale med først og også kunne købes til hygge...?  :-)

Det var sådan lidt FKK-agtigt på en lavpraktisk måde :-) 

Jeg er desværre ikke vidende om, at noget i den stil eksisterer i DK. Og formentlig har det ikke sin gang på dansk jord pga lovgivningen. Stedet blev lukket ned af politiet.

Der har været nogle - faktisk ret ambitiøse - tiltag til noget lignende (jeg vælger at undlade at navne sted- og personnavne, da ingen skal komme i klemme her), hvor jeg selv deltog to gange det samme sted, og hvor den anden gang var helt super).

Jeg tror desværre de nærmeste lignende steder er de kendte FKKer i Hamborg og Berlin.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg husker også stedet - alt for godt faktisk. Da jeg var der, var stedet et flat-rate sted, dvs når du havde betalt indgangen, var sexen gratis. Vi jyder elsker jo All-Inclusive, så jeg blev der til stedets lukketid. Pigerne var søde, og man ville gerne have det hele med. Hvad jeg ikke vidste var, at den sidste offentlig transport var sluttet for den dag, og min mobil var gået død. Så var der ikke andet end at gå på mine flade konvolutter til den nærmeste større by - Herfølge. Gik alligevel med et smil på læben hele vejen. Ved faktisk ikke om konceptet er ulovlig. Måske blev stedet bare lukket for uorden  med arbejdstilladelser etc. Flere ordnede klinikker kører jo med "party" med "ad libitum". Har prøvet Pussy Galores. og her er indretning og pigerne jo da helt i top. Har det dog også lige som jer, at det kunne være rart med et permanent tilbud, og ikke kun som events. København burde være stort nok til et sådant sted, så måske vekslende GP-ere kunne have en fornuftig indtjening. Det ville selvfølgelig være en forudsætning. Godt nytår til alle.

Redigeret af jensemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt presse om bordellet i Tureby:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/ni-anholdt-i-bordelsag 

http://nyheder.tv2.dk/article.php/id-1030826:otte-anholdt-i-bordelsag.html 

https://www.fyens.dk/indland/Kaerestepar-faengslet-for-rufferi/artikel/30114 

https://ekstrabladet.dk/112/article4387927.ece 

Besøgte stedet en almindelig eftermiddag - må have haft en fridag :) Det var lidt grænseoverskridende, da jeg aldrig havde været på en klub (og har heller ikke været det efterfølgende), men det at være så tæt på andre der dyrkede sex, var noget nyt for mig. Tidligt på eftermiddagen var der 4 piger og 6-8 mænd, senere blev enkelte af pigerne skiftet ud og der var selvfølgelig også udskiftning i gæsterne. Nåede at være sammen med 3 af pigerne, husker den ene som en rigtig smuk ung kvinde - sådan en som man virkeligt ville vende sig om efter på gaden - sexen, tja den var ok, ikke prangende om ok. Husker også tydeligt, at en af gæster, en ung mand, åbenbart ikke havde problemer med for tidlig sædafgang, for et par gange måtte pigerne give op og lade ham selv gøre det færdigt...…..

Problemer med naboerne bemærkede jeg, for da jeg gik stod en gruppe mennesker og kiggede på stedet og pegede fingre af det. Var ikke lokal, så jeg tog det stille og roligt. Måtte kun vente i kort tid før toget kørte syd på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...