Hop til indhold
Jernrør

Gina harndrup

Recommended Posts

dealmaker skrev, for 14 minutter siden:

Kender hende ikke lige, men sprød ser hun ud:P

Ja kunne godt være jeg skulle et smut forbi med mit nippelrør 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh hvor skuffende, hun så ellers så dejlig choko ud :wacko:

kan self godt være hende. Men hvis de billederne er 6 år ved man jo ik hvad man kommer frem til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også det er frækt at pigerne der bruger falske billeder skrevet "Photos 100 % real" uagtet de godt selv ved det er en stor fed løgn.

Ville personligt have det dårligt med at skulle skrive noget usandt, men for dem er det nok bare blevet vane. En del af gamet.

Sørgeligt og trist........

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 timer siden:

Synes også det er frækt at pigerne der bruger falske billeder skrevet "Photos 100 % real" uagtet de godt selv ved det er en stor fed løgn.

Ville personligt have det dårligt med at skulle skrive noget usandt, men for dem er det nok bare blevet vane. En del af gamet.

Sørgeligt og trist........

tror ikke det alle piger, der ser deres egen annonce.

så kan man kun gætte på , hvem det så er der laver annoncerne :wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

så kan man kun gætte på , hvem det så er der laver annoncerne :wacko:

Enig :)

Undrer mig tit over hvordan en udenlandsk pige (der i anmeldelser beskrives som  meget mangelfuld udi det engelske sprog) i nogle tilfælde kan mestre at komponere en fejlfri annoncetekst på dansk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 29/12/2018 at 21:29:

Synes også det er frækt at pigerne der bruger falske billeder skrevet "Photos 100 % real" uagtet de godt selv ved det er en stor fed løgn.

Ville personligt have det dårligt med at skulle skrive noget usandt, men for dem er det nok bare blevet vane. En del af gamet.

Sørgeligt og trist........

Fuldstændig enig. Det er bare ikke alle udenlandske piger der selv ved hvad der står i annoncerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, den 29/12/2018 at 17:57:

Eller kender til det sted? 

Stedet er som sagt tidligere, super diskret. 

Yderste hus i en lille landsby. 

 

Billederne er nok falske, men da jeg var der for et par måneder siden, der var det godt nok et falsk billede. Men pigen jeg mødte, var ret vellignende skal det siges. 

 

Fik en fantastisk service. Og hvis jeg kunne huske hendes navn, havde jeg også lavet en fantastisk anmeldelse. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 13 timer siden:

Stedet er som sagt tidligere, super diskret. 

Yderste hus i en lille landsby. 

 

Billederne er nok falske, men da jeg var der for et par måneder siden, der var det godt nok et falsk billede. Men pigen jeg mødte, var ret vellignende skal det siges. 

 

Fik en fantastisk service. Og hvis jeg kunne huske hendes navn, havde jeg også lavet en fantastisk anmeldelse. :) 

Var det en østeuropæisk kvinde du besøgte?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 13 timer siden:

Var det en østeuropæisk kvinde du besøgte?....

Det er muligt. :)

hun kunne sagtens have været fra feks Tjekkiet, Polen osv.

Svært at sige præcis.

 

blond pige/dame på de vel ca 30+ år. Rigtig pæn. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 23 timer siden:

Jeg synes annoncen antyder at Harndrup ligger i Brønshøj

Naaa det synes jeg nu ikke den gør. Men omtalte pige er nok rykket fra Harndrup til Brønshøj. Hun bruger så samme annonce men har ændret stederne i teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Naaa det synes jeg nu ikke den gør. Men omtalte pige er nok rykket fra Harndrup til Brønshøj. Hun bruger så samme annonce men har ændret stederne i teksten.

Det var nu kun ment humoristisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...