Guest coolman Skrevet 29. December, 2018 Hej Kunne rigtig godt tænke mig, at prøve en massage hos en amatør, privat eller hvad man skal kalde det. En husmor der engang imellem masserer lidt og meget gerne med en fræk afslutning. Har været heldig et par gange, at finde en på de gængse annocesider som kun lige har været på for at prøve det og selvom det ikke har været den bedste massage, er der sgu et eller andet specielt og ekstra frækt over det. Hvordan dælen støver man sådanne op. Hvis nogen kender til nogen, så skriv meget gerne til mig. Jeg vil være dybt taknemmelig Hele sjælland er fint. Hilsen coolman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 174 Skrevet 29. December, 2018 Har du prøvet Gitte i Slagelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest coolman Skrevet 29. December, 2018 Biltong skrev, for 11 minutter siden: Har du prøvet Gitte i Slagelse? Ja, hende har jeg prøvet flere gange og det er noget i den retning jeg søger, så gerne flere af den slags Ville dog gerne have det endnu mere privat, hvis det er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest coolman Skrevet 30. December, 2018 Har også prøvet hende her: https://annoncelight.dk/showad/254389 Det er godt nok uden massage, men udemærket svensk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 30. December, 2018 Malle? Og hvis ønske om adskillige nymfer: udfærdige en målrettet annonce fx på al over for, hvad du betegner som som husmoren, amatøren eller den lejlighedsvise tjenesteydelse - de er der, på al, tro mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest coolman Skrevet 31. December, 2018 Afklaretmand skrev, for 8 timer siden: Malle? Og hvis ønske om adskillige nymfer: udfærdige en målrettet annonce fx på al over for, hvad du betegner som som husmoren, amatøren eller den lejlighedsvise tjenesteydelse - de er der, på al, tro mig Hende har jeg ikke prøvet, så det vil jeg give et skud. Det kunne være, at jeg skulle prøve at oprette en annonce også. Har ofte set andres annoncer, men tvivlet på om der kommer nogen henvendelser. Det skal prøves :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 31. December, 2018 coolman skrev, for 20 minutter siden: Hende har jeg ikke prøvet, så det vil jeg give et skud. Det kunne være, at jeg skulle prøve at oprette en annonce også. Har ofte set andres annoncer, men tvivlet på om der kommer nogen henvendelser. Det skal prøves det med som mand selv at søge efter noget på al, er spild af tid du for ingen respons. har søgt efter privat massage gennem flere år-intet givet. og ja har skrevet , jeg er indstillet på betaling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 1. Januar, 2019 Hvis teksten er ok, så giver det pote - 'den ok tekst' må man selvfølgelig selv opfinde, men jeg skulle mene ud fra egen omend begrænsede erfaring, at det er lad sig gørligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest coolman Skrevet 21. Januar, 2019 (edited) Fik lige prøvet denne også: https://annoncelight.dk/showad/262743 Ægte amatør med madras i bryggerset, hvor der gives intim massage. Udgangspunktet var perfekt. Det var frækt nok med massage på lillemanden, men slet ikke intenst nok til at man kunne komme, hvilket heller ikke er meningen, som jeg forstår det. Gik noget skuffet derfra direkte videre til en omgang thai massage med tilbehør. Redigeret 21. Januar, 2019 af coolman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 21. Januar, 2019 coolman skrev, 1 time siden: Fik lige prøvet denne også: https://annoncelight.dk/showad/262743 Ægte amatør med madras i bryggerset, hvor der gives intim massage. Udgangspunktet var perfekt. Det var frækt nok med massage på lillemanden, men slet ikke intenst nok til at man kunne komme, hvilket heller ikke er meningen, som jeg forstår det. Gik noget skuffet derfra direkte videre til en omgang thai massage med tilbehør. Hende har jeg osse testet af, det var ikke videre imponerende, på trods af at hun sagde, at hun var uddannet sportsmassør. Intet begreb om muskler og myoser....værst af alt masserede hun direkte på rygsøjlen, og lingam var virkelig kedeligt. Eneste plus var prisen....Men man fik jo på den anden side heller ikke varen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest coolman Skrevet 1. Marts, 2022 Jeg genoplliver lige denne tråd igen, måske er der kommet nye til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 3. Marts, 2022 I bund og grund er de fleste massører jo amatører.. Selv dem der siger der er rigtig massør, har kun et par få jeg har stødt på... Men den bedste er Magiske Massage... Både hårdt og blødt og det glæder for begge typer.. Eneste massage hun ikke er blid med, det er når hun med velbehag giver lille drengen en omgang massage, den ryger direkte ind i gabet og den tunge og læber massager brutalt så den eneste muskel der ikke har fået en tur der får også en tur i økomassagen... Eneste minus er man ikke må komme i munden på hende mere, hun gad ikke folk hele tiden prøvede at presse hendes hoved langt ned over pikken når de kom.. Så nu står hun desværre også i en vinkel når de. Massage starter så man ikke engang kan lege med hendes bryster. Men så kan man få gummi på så kan komme imens man er i munden på hende men er ikke detsamme... Og så laver hun en skøn fsld-ned- massage bagefter i 10 minutter som lige sørger for de spændinger mundmasssgen gav ikke gjorde 60 kropsmsssage inden ikke var spildt Beklager diverse taste fejl, men er ikke stiv eller noget, bare i underligt at bruge spansk indstillede tastatur så rettelserne fra spansk ændre sig tilbage selvom jeg retter dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 199 Skrevet 3. Marts, 2022 Massage-testeren skrev, for 14 timer siden: I bund og grund er de fleste massører jo amatører.. Selv dem der siger der er rigtig massør, har kun et par få jeg har stødt på... Men den bedste er Magiske Massage... Både hårdt og blødt og det glæder for begge typer.. Eneste massage hun ikke er blid med, det er når hun med velbehag giver lille drengen en omgang massage, den ryger direkte ind i gabet og den tunge og læber massager brutalt så den eneste muskel der ikke har fået en tur der får også en tur i økomassagen... Eneste minus er man ikke må komme i munden på hende mere, hun gad ikke folk hele tiden prøvede at presse hendes hoved langt ned over pikken når de kom.. Så nu står hun desværre også i en vinkel når de. Massage starter så man ikke engang kan lege med hendes bryster. Men så kan man få gummi på så kan komme imens man er i munden på hende men er ikke detsamme... Og så laver hun en skøn fsld-ned- massage bagefter i 10 minutter som lige sørger for de spændinger mundmasssgen gav ikke gjorde 60 kropsmsssage inden ikke var spildt Beklager diverse taste fejl, men er ikke stiv eller noget, bare i underligt at bruge spansk indstillede tastatur så rettelserne fra spansk ændre sig tilbage selvom jeg retter dem Jeg har læst tråden igennem og kan umiddelbart ikke lige finde hende du taler om? Kan du hjælpe? På forhånd tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 3. Marts, 2022 Fordi det er det jeg kalder hende tror ikke hun vil have man nævner hendes rigtige profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg