Hop til indhold
Curiosity

Aroma, Randers

Recommended Posts

Jeg havde på et tidspunkt, en ambition om at skrive en komplet "guide" til Thaimassage i Randers. For ca. et år siden, kunne jeg da også sige at jeg havde besøgt ALLE etablerede klinikker, indenfor de seneste 6-8 mdr - MEN - der åbner og lukker hele tiden steder, enkelte har jeg kun besøgt én gang, andre har jeg haft meget blandede oplevelser med og i det hele taget forekom "projektet" mig mere og mere absurd, i et marked i så hastig bevægelse, hvor piger kommer og går og det hele ofte forekommer som et lotteri. Derfor har jeg skrottet idéen og på det seneste holdt mig til de få steder, hvor jeg er "sikker" på at få en god massage. Sker der mere kan det være en bonus, men det er som oftest ikke længere dét jeg opsøger. 

Nå men...... I Vestergade åbnede for nogle måneder siden en ny butik i det tidligere A Phuaket, side om side med Duang Chan (tidligere River Kwai). Lidt nysgerrig er man jo og da der har været forespørgsler men ikke rigtig nogen erfaringsdeling, tænkte jeg at jeg ville give det et skud igår. 

Da jeg går ind i butikken, kommer Ning rendende bagefter, inde fra naboen. Da jeg spørger om det er samme forretning, siger hun ja. Da Duang Chan/River Kwai efter min erfaring hidtil har været et "grønt" sted, gør jeg anstalter til at tage plads på briksen (med hovedhul), iført underhylere. Ning - som taler fint engelsk - får dog rettet denne "fejl", inden jeg får lagt mig. 

Massagen var mellemhård, med megen brug af albuer og underarme. Det var tydeligt at hun vidste hvad hun lavede. Tempoet var en anelse "raskt" efter min mening, men dét er jo smag og behag. På et tidspunkt begyndte hun uopfordret at gnide mig med varme sten. Dét var meget behageligt! Hun brugte også god tid på ballerne og nabolag, uden dog at være pågående pirrende (eller også er jeg bare ved at blive immun?!) 

Da jeg blev vendt om, "gav hun hånd" til pjorten (et slapt håndtryk fra min side) og spurgte om han også skulle i behandling og lidt tøvende indvilligede jeg i et HJ. Så ville hun gerne afregne, hvilket jeg fandt en lidt akkavet afbrydelse, men what the heck... 

Et udmærket HJ fulgte så, hvor hun skulle arbejde lidt for at "vække kalorius", men hun havde ikke travlt og det var dejligt hele vejen. Efterfølgende masserede hun videre på forsiden og kom hele vejen rundt, inkl hovedbund og ansigt. Jeg kan rigtig godt li' denne rækkefølge på begivenhederne!

Jeg var der meget tæt på den fulde time og det var alt i alt en god oplevelse. Ning var måske lidt for hurtig og "professionel" i min optik, men det er "smagsdetaljer". 

Kunne godt finde på at komme igen for en kyndig velvære-massage - inklusive varme sten. 

https://annoncelight.dk/showad/262876

http://www.aromathaimassage.dk/

Godt nytår derude :)

/C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige ved siden af ham marskandiseren i houmeden, meget tæt på store Voldgade ligger siam massage, har du prøvet det sted og i givet fald, hvordan var det? - du er velkommen til at svare i pb, hvis du ikke har lyst til at svare her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun køre med "tilbud" hos sweetdeal lige nu.

Oliemassage
Normalpris: 500 kr. // Sweetdealpris: 199 kr.

Kropsundersøgelse
Normalpris: 650 kr. // Sweetdealpris: 325 kr.   :shock:

Nervebane Behandling
Normalpris: 2.650 kr. // Sweetdealpris: 1.060 kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...