Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop haft en forrygende oplevelse hos Sweet Alex. Jeg havde også et fantastisk visit hos hende for 1,5 år siden og har siden prøvet at lave aftale med hende 2 gange, hvor vi hver en gang har måttet aflyse. Men nu lykkedes det endelig igen... :D
 
Hun er i mine øjne den helt perfekte studine-GFE. Helt forrygende ungpigekrop, skønne tungekys, blow og sex. Men det der gør hende ekstra fantastisk er hendes skønne GFE-nærvær og smil fra allerførste sekund til man forlader hende igen. 
 
... Og så er der bare noget afslappet og fantastisk i at tungekysse en pige når hun lige har slugt ens sæd. :P
 
Som andre har beskrevet kan hun samtalemæssigt virke en smule genert til at starte med, men synes beskrivelsen genert er lidt misvisende, når hun som det mest naturlige lader sig afklæde og inderligt tungekysse indenfor de allerførste minutter. :D Og samtalen var super fin fra da "første runde" var overstået. ;-)
 
Jeg huskede hende som fantastisk, men må efter i dag korrigere til at hun er perfekt. :D
 
Glæder mig til at se hende igen og pas godt på hende imens! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig. Jeg har besøgt Alexandra for første gang i dag, men bestemt ikke sidste. På trods af en regnvåd dag, så lykkedes det hurtigt at få varmen igen med denne skønhed. 

Dejlige kys fra første øjeblik, og et af de bedste blowjob jeg har prøvet i lang tid. Udover en perfekt krop, så udstråler hun en uskyldig sødme, men med det frækkeste blik. Jeg synes altid første møde er lidt svært, da man lige skal finde hinanden. Så med dette skønne første møde, ser jeg forventningsfuldt frem til det næste møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...