Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg
Kirer skrev, for 7 minutter siden:

Hej

Er der nogen som kender til hende her og som evt. kan anbefale hende?

https://annoncelight.dk/showad/176309

https://annoncelight.dk/profile/nok

Hun skriver ikke så meget om sig selv, men det behøver jo ikke være en ulempe.

På forhånd tak

Ja. Hun har annonceret, også i EB de seneste ca. 3 år og altid været omkring de 25 år, men først står der 45 kg og nederst står der 56 kg. Hvad skal man mene eller tro om lødigheden.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hu er vist tidl. positivt omtalt, men er noget ældre end 25. Jeg satsede på at få besøg af hende på hotel i Århus for mere end 3 år siden, og søgte dengang oplysninger. Hotelopholdet blev dog aflyst og sidenhen har chancen ikke været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 29/12/2018 at 11:50:

Hu er vist tidl. positivt omtalt, men er noget ældre end 25. Jeg satsede på at få besøg af hende på hotel i Århus for mere end 3 år siden, og søgte dengang oplysninger. Hotelopholdet blev dog aflyst og sidenhen har chancen ikke været der.

Tak for svar. Om hun er 25 eller 35 er ikke så afgørende.

Jeg har ikke kunne finde nogen omtale af hende herinde. Kan du huske om hun dengang kaldte sig noget andet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg kender hende rigrig godt.

Så jeg kan fortælle med sikkerhed at hun er over 30 år! At jeg så ikke synes hun ligner en på over 30 er jo noget helt andet!

Jeg ved ikke hvad du vil vide, men hun har både kandt sig "thai petit", "Nok", "und lille Thainips" og andre ting. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Mødte pigen ved Viborg for efterhånden længe siden - udmærket oplevelse, dog den gang lidt for tilbageholdende (urutineret?) for mig til at gentage oplevelsen - på trods af den sprøde krop.

Er der nogen der ved om hun i dag kun kører ud (som jeg synes hende annonce antyder)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 52 minutter siden:

Mødte pigen ved Viborg for efterhånden længe siden - udmærket oplevelse, dog den gang lidt for tilbageholdende (urutineret?) for mig til at gentage oplevelsen - på trods af den sprøde krop.

Er der nogen der ved om hun i dag kun kører ud (som jeg synes hende annonce antyder)?

Hvis hun dengang var urutineret, så kan det jo have ændret sig. Har du en idé om hvor længe siden det er siden du mødte hende og kan du huske om hun talte dansk?

Jeg har både forsøgt mig med at ringe og SMS'e uden svar. Det er derfor jeg prøver ad denne vej.

Jeg tænker også at hun kun kører ud. Jeg har en idé om at bruge min bil til besøget, men ved ikke hvor hun holder til. Måske Viborg.

Tænker også at hun er i Danmark permanent og at hun arbejder alene. Til tider kan jeg godt blive lidt træt af de "nomade" piger, der hele tiden cirkulerer mellem forskellige steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kirer skrev, for 11 minutter siden:

Hvis hun dengang var urutineret, så kan det jo have ændret sig. Har du en idé om hvor længe siden det er siden du mødte hende og kan du huske om hun talte dansk?

Jeg har både forsøgt mig med at ringe og SMS'e uden svar. Det er derfor jeg prøver ad denne vej.

Jeg tænker også at hun kun kører ud. Jeg har en idé om at bruge min bil til besøget, men ved ikke hvor hun holder til. Måske Viborg.

Tænker også at hun er i Danmark permanent og at hun arbejder alene. Til tider kan jeg godt blive lidt træt af de "nomade" piger, der hele tiden cirkulerer mellem forskellige steder.

 

Så længe hun har været igang vil  hun være meget meget meget rutieret idag - det selv om hun kun har haft en aftale pr dag :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Kirer skrev, for 18 timer siden:

Hvis hun dengang var urutineret, så kan det jo have ændret sig. Har du en idé om hvor længe siden det er siden du mødte hende og kan du huske om hun talte dansk?

Jeg har både forsøgt mig med at ringe og SMS'e uden svar. Det er derfor jeg prøver ad denne vej.

Jeg tænker også at hun kun kører ud. Jeg har en idé om at bruge min bil til besøget, men ved ikke hvor hun holder til. Måske Viborg.

Tænker også at hun er i Danmark permanent og at hun arbejder alene. Til tider kan jeg godt blive lidt træt af de "nomade" piger, der hele tiden cirkulerer mellem forskellige steder.

 

...jeg tænker det er 5-6 år siden... Lidt dansk kunne hun, men jeg valgte engelsk. Det var klart mit indtryk, at aftalen om arrangementet - via sms - blev ordnet af hendes pimp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest small man
Professoren skrev, den 30.12.2018 at 18:35:

Mødte pigen ved Viborg for efterhånden længe siden - udmærket oplevelse, dog den gang lidt for tilbageholdende (urutineret?) for mig til at gentage oplevelsen - på trods af den sprøde krop.

Er der nogen der ved om hun i dag kun kører ud (som jeg synes hende annonce antyder)?

Ja, hun køre kun ud. Men nu er hun også begyndt at reklamere med at gøre det i lastbil eller rummelige biler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...