Hop til indhold

Adele / Adelle Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Havde fornøjelsen af at besøge Adele i en halv time her til aften. Det er kvinden på billederne man møder - og hvilken en af slagsen! Et kønt og smilende ansigt på en veldrejet krop med et par faste velformede bryster - wauw :wub:

Jeg vil anbefale at tage kys med i pakken, for jeg har da sjældent oplevet så kysseglad en pige. Fra start til slut blev der snavet igennem, og man kunne mærke hun nød det og levede sig ind i hele seancen. En GFE-oplevelse på niveau med Sweet Sophie og Nicole. Dog lidt dyrere end de 2 andre, men ikke så vigtigt i min bog, når kvaliteten og servicen er i top (30 min. med kys og mega = 1500,-).

Så drop nytårskrudtet og brug skejserne på et ordentligt nytårsknald med Adele ;)

Skrevet

Har også været der, men uden kys, jeg gav 800,- for halv time og vil ikke give 700 for kys og Fransk uden... men ja hun er fin :-)  jeg blev dog brændt af anden gang uden hun meldte afbud og heller ikke havde en god undskyldning, så er det bare slut herfra.

• 3 weeks later...
Skrevet
Grenå skrev, den 29/12/2018 at 02:14:

Så er 30 min da også betalt. 

Ja, man plejer at kunne få det her i Aalborg til 1100-1200, specielt hos polakkerne (som jeg tror hun er en af).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.