Hop til indhold
Mand34Horsens

Mænd med kvinde profiler på AL

Recommended Posts

Madame Illona skrev, for 3 minutter siden:

Hvor har du kendskab til at alle de ovenstående links er fake 

Det var da vildt jeg eg overrasket 

Det ved jeg simbelthen ikke hvad jeg skal svare til. 

Men mener ikke annoncerne er falske, kan ikke se hvordan du kan tro jeg mener det.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror der menes transvestitter der annoncer som kvinder. Tænker egentlig det ville være oplagt med en sådan kategori på annoncelight, omend jeg altid synes de skriver TV, så man ligesom ved hvad man går ind til... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan en kategori ville i mine øjne være fint men er som udgangspunkt ligeglad med hvad løsningen er, min pointe er at det er rigtig træls at mænd er som kvindeprofiler og det gør at ens oplevelse med siden bliver meget dårligere.

At de skriver fx TV er jo ligemeget når det er netop er farvekodet så man kan undgå at spilde tid på mænd,  der er jo mange annoncer så det er meget tid man spilder når det er så mange som jeg viser.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle sider kræver at man annoncerer i den kategori som det det køn man er født, uanset hvad man så end definerer sig selv som. Lidt firkantet men der må jo ligge nogle tanker bag tænker jeg. Det undrer egentlig at der ikke er en TS kategori på AL :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Kan ikke se problemet. Du er fra Østjylland (går ud fra dit nick). 

De links du har lagt op er fra hele landet, fra Sydjylland til Sydsjælland.  Brug dog søgefunktioner på Al, medmindre du gider læser alle annoncer

Det du linker til er TS, Tv, mv.  Hvis de ligger deres annoncer under mænd, vil de have færre søgninger og det er vel en kvinde de vil ligne og mænd de søger. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...