Hop til indhold
th27500

Tantra studio (Århus og Herning)

Recommended Posts

TANTRA STUDIO

De holder hvad de lover, men kommer an på hvem men får massage af

 

https://massage.side6.dk/tantrastudioaarhus

https://massage.side6.dk/tantrastudioherning

 

Har været ved hos Jane og Sonja i Århus 

Pigerne skifter meget rundt af en eller anden grund

I Århus ligger stedet på Klostergade i Herning ligger den på Fonnesbechsgade (som der også står på deres side)

JANE (virkelig fantastisk!!)

bodytobody eller tantra kan begge dele (nøgen) jeg spurgte ikke om noget, men hun nævnte om man ville have happy ending, 1 eller to gange, da jeg bestilte to timer ellers er det nok en gang hvis man tager en time 

Massagen:       10/10 pirrende og virkelig lækker

Udseende:        10/10

Professionel personlighed:   10/10 snakker godt engelsk og er meget åben

 

SONJA (sød)

jeg spurgte ikke om noget, hun nævnte ikke noget (nøgen)

Massage::      6/10 glemte at massere på forsiden pga tiden løb

Udseende:      9/10

Professionel personlighed: 7/10 hun er lidt generet og er ikke hel så snakkesaglig forstår lidt engelsk, men snakker ellers tysk

 

 

 

 

Redigeret af th27500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tjaeh, jeg har nok en lidt anden opfattelse af dem.

For det første så er de billeder de bruger enten falske eller meget meget photoshoppede. Så man skal være indstillet på at møde piger, der ikke ligner de billeder de bruger. 

Jeg har besøgt lidt forskellige piger, men synes der er meget stor forskel på massagen hos dem og også på pigernes evne til massage, og deres alder, højde og drøjde. 

Jeg stoppede med at besøge piger hos dem, medmindre det er Scarlett der giver massagen. Det andet var for mig for ofte tidsspilde for en ret dyr pris. Som regel har det meget lidt med Tantra at gøre, men mere oliemassage kombineret med body2body. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjt-brande
th27500 skrev, den 28/12/2018 at 16:34:

TANTRA STUDIO

De holder hvad de lover, men kommer an på hvem men får massage af

 

https://massage.side6.dk/tantrastudioaarhus

https://massage.side6.dk/tantrastudioherning

 

Har været ved hos Jane og Sonja i Århus 

Pigerne skifter meget rundt af en eller anden grund

I Århus ligger stedet på Klostergade i Herning ligger den på Fonnesbechsgade (som der også står på deres side)

JANE (virkelig fantastisk!!)

bodytobody eller tantra kan begge dele (nøgen) jeg spurgte ikke om noget, men hun nævnte om man ville have happy ending, 1 eller to gange, da jeg bestilte to timer ellers er det nok en gang hvis man tager en time 

Massagen:       10/10 pirrende og virkelig lækker

Udseende:        10/10

Professionel personlighed:   10/10 snakker godt engelsk og er meget åben

 

SONJA (sød)

jeg spurgte ikke om noget, hun nævnte ikke noget (nøgen)

Massage::      6/10 glemte at massere på forsiden pga tiden løb

Udseende:      9/10

Professionel personlighed: 7/10 hun er lidt generet og er ikke hel så snakkesaglig forstår lidt engelsk, men snakker ellers tysk

 

 

 

 

Hej Hvad nummer ligger Klostergade på i Århus? Har prøvet at få massage i Herning af Jane. Svæver endnu. Fantastiske tre gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjt-brande skrev, for 57 minutter siden:

Hej Hvad nummer ligger Klostergade på i Århus? Har prøvet at få massage i Herning af Jane. Svæver endnu. Fantastiske tre gange. 

Altså - nu skriver de jo ikke den præcise adresse i annoncen, så den får du næppe held med at støve op her. De skriver dog "Klosterport" i linket mens en anden bruger her har forvekslet det med 

 

th27500 skrev, den 28/12/2018 at 16:34:

I Århus ligger stedet på Klostergade i Herning ligger den på Fonnesbechsgade 

 

Jeg kan kun sige at "Klosterport" for nogle i lige denne sammenhæng sagtens kan forveksles med "Klostergade". I Århus skærer disse to gader tilfældigvis hinanden. Så får du næppe større hjælp til at gætte, hvor det er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjt-brande

Det med at jeg svævede tre gange efter en fantastisk massage af Jane blev ikke sådan den fjerde gang da jeg var forbi Herning i begyndelsen af juni 2019 for hun var meget irriteret over at jeg kom som hendes sidste kunde for hun skulle skynde sig videre til Århus på tantrastudio der men jeg havde ikke selv bestemt tiden som jeg havde fået af damen i telefonen. Uprofessionelt af Jane og er totalt overrasket over at måtte skrive dette. En iskold oplevelse. Hun plejer at være sød at snakke med. Overvejer helt at droppe stedet. Skal siges jeg gjorde ikke noget galt. Og var ordentlig i min opførsel. Var der tre gange tidligere: 2 gange i november 2018 og 1 gang i december 2018.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...