Hop til indhold

Aisha Moon

Featured Replies

Skrevet

Aisha Moon har været på besøg i landet en del gange efterhånden, men har meget få anmeldelser (og dem der findes er umiddelbart af en tvivlsom kvalitet). Er der virkelig ingen som kan bidrage med deres erfaringer? Tak fra kosteskaftet

Skrevet

Der er vel ikke noget i vejen med anmeldelserne på shemalewiki.com ? Men selvfølgelig skal man være glad for buttede piger, og så fejler hendes udseende i hvert fald ikke noget. Hun er på min liste over noget nyt, jeg skal prøve i 2019.

Skrevet
Casten skrev, 1 time siden:

Der er vel ikke noget i vejen med anmeldelserne på shemalewiki.com ?

Problemet med et medie som shemalewiki er at hvem-som-helst kan skrive en anmeldelse. Og det er i nogle tilfælde tydeligt at når en ny profil bliver oprettet der, så går der ikke mange dage inden en glimrende anmeldelse bliver lavet lige i kølvandet derpå. Den første af de to anmeldelser på shemalewiki som vedrører Aisha Moon har en åbenlys grammatikfejl (hvilket får mig til at tænke på at det måske er en anmeldelse som oprindeligt er lavet på et andet sprog).

Den eneste tråd som endnu er blevet lavet vedrørende Aisha Moon (her på EroGuide) blev oprettet af en bruger som ingen indlæg havde udover de tre som vedrørte selve tråden (og vedkommende har tilsyneladende aldrig sat sine fødder her igen...). Det er derfor ikke specielt troværdigt (og det første indlæg her på EG havde iøvrigt også en åbenlys grammatikfejl).

Så jeg mangler lidt mere "substans". Ganske enkelt.

Redigeret af kosteskaftet
stavefejl

Skrevet

Som jeg umiddelbart husker det, er i hvert fald den ene anmeldelse på shemalewiki tydeligvis skrevet på engelsk af en svensker, så hvis dit falkeøje har spottet en grammatisk fejl, er det ikke så mystisk. Men overlad du bare Aisha til os, der har et mere afslappet forhold til grammatik. Vi skal nok tage os pænt af hende.

(Apropos grammatiske fejl og deres betydning for indlæggets troværdighed får du lige ,,,,,,,,,, til fri afbenyttelse, så dit eget indlæg kan renses for disse utroværdighedsskabere.)

Skrevet

Synes ligesom kosteskaftet det kunne være rart med en anmeldelse her, det er sund fornuft at være skeptisk overfor anmeldelser på wikien :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.