Hop til indhold
Guest kosteskaftet

Aisha Moon

Recommended Posts

Guest kosteskaftet

Aisha Moon har været på besøg i landet en del gange efterhånden, men har meget få anmeldelser (og dem der findes er umiddelbart af en tvivlsom kvalitet). Er der virkelig ingen som kan bidrage med deres erfaringer? Tak fra kosteskaftet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ikke noget i vejen med anmeldelserne på shemalewiki.com ? Men selvfølgelig skal man være glad for buttede piger, og så fejler hendes udseende i hvert fald ikke noget. Hun er på min liste over noget nyt, jeg skal prøve i 2019.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Casten skrev, 1 time siden:

Der er vel ikke noget i vejen med anmeldelserne på shemalewiki.com ?

Problemet med et medie som shemalewiki er at hvem-som-helst kan skrive en anmeldelse. Og det er i nogle tilfælde tydeligt at når en ny profil bliver oprettet der, så går der ikke mange dage inden en glimrende anmeldelse bliver lavet lige i kølvandet derpå. Den første af de to anmeldelser på shemalewiki som vedrører Aisha Moon har en åbenlys grammatikfejl (hvilket får mig til at tænke på at det måske er en anmeldelse som oprindeligt er lavet på et andet sprog).

Den eneste tråd som endnu er blevet lavet vedrørende Aisha Moon (her på EroGuide) blev oprettet af en bruger som ingen indlæg havde udover de tre som vedrørte selve tråden (og vedkommende har tilsyneladende aldrig sat sine fødder her igen...). Det er derfor ikke specielt troværdigt (og det første indlæg her på EG havde iøvrigt også en åbenlys grammatikfejl).

Så jeg mangler lidt mere "substans". Ganske enkelt.

Redigeret af kosteskaftet
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg umiddelbart husker det, er i hvert fald den ene anmeldelse på shemalewiki tydeligvis skrevet på engelsk af en svensker, så hvis dit falkeøje har spottet en grammatisk fejl, er det ikke så mystisk. Men overlad du bare Aisha til os, der har et mere afslappet forhold til grammatik. Vi skal nok tage os pænt af hende.

(Apropos grammatiske fejl og deres betydning for indlæggets troværdighed får du lige ,,,,,,,,,, til fri afbenyttelse, så dit eget indlæg kan renses for disse utroværdighedsskabere.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ligesom kosteskaftet det kunne være rart med en anmeldelse her, det er sund fornuft at være skeptisk overfor anmeldelser på wikien :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...