Hop til indhold
Den Lange

Lille Vanessa Odense

Recommended Posts

Mom ikke det er hende her:

Ikke det store han skriver om hende, men det er vel nok til at danne sig en mening? Om det er ægte billeder står der så ikke noget om, men danm om det er... SÅ er hun lækker. :-P 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst anmeldelsen som der linkes til i annoncen. Men den siger ikke noget om hvordan hun ser ud. Ud fra en billedsøgning ser det ud til at det er 2 forskellige piger på billederne. De fleste er af den brasilianske skuespiller Jessica Amaral, som ikke ser ud til at være helt så ung længere og i dag er udstyret med et par grimme falske bryster. Den anden pige ser væsentlig yngre og mere naturlig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

har besøgt vanessa i dag.ved ikke om det er hende på billederne,men ligner meget(jeg tror det er).superlækker pige der levere varen,man får hvad man betaler for.det er absolut et af de bedste besøg jeg har haft i år.hun er nem at snakke med.på engelsk.men hvis man ikke er til tattoo skal man nok ikke komme,hun har en del.hun er her til nytår og så drager hun til svendborg.jeg kunne sagtens finde på at besøge hende en gang til

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 42 minutter siden:

har besøgt vanessa i dag.ved ikke om det er hende på billederne,men ligner meget(jeg tror det er).superlækker pige der levere varen,man får hvad man betaler for.det er absolut et af de bedste besøg jeg har haft i år.hun er nem at snakke med.på engelsk.men hvis man ikke er til tattoo skal man nok ikke komme,hun har en del.hun er her til nytår og så drager hun til svendborg.jeg kunne sagtens finde på at besøge hende en gang til

Ved du hvad hun tager for 30min kys,sf,gfe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

jeg gav 700 for en halv time, fik ikke superfransk,ved ikke om hun giver det.men hun kysser gerne

Redigeret af costner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

ja ingen silikone,nok omkring 28-30 vil jeg gætte på.

Redigeret af costner

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 12 timer siden:

har besøgt vanessa i dag.ved ikke om det er hende på billederne,men ligner meget(jeg tror det er).superlækker pige der levere varen,man får hvad man betaler for.det er absolut et af de bedste besøg jeg har haft i år.hun er nem at snakke med.på engelsk.men hvis man ikke er til tattoo skal man nok ikke komme,hun har en del.hun er her til nytår og så drager hun til svendborg.jeg kunne sagtens finde på at besøge hende en gang til

Du skriver at du tror at billederne er af hende og at hun har en del tatoveringer. Der kan ikke ses nogen tatoveringer på billederne, så enten er de gemt godt eller også er billederne ældre end tatoveringerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

så er det nok ikke hende,men er nu hele ryggen og andre hist og pist.jeg er ikke særlig god til ansigter,synes bare det ligner nogenlunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...