Hop til indhold
nuhok

Olivia Vordingborgpigerne

Recommended Posts

http://vordingborgpigerne.dk/girls/olivia/

Det var mening at jeg ville besøge Nikita da jeg alligevel var i sorø-området hvor hun holdt til men hun var desværre optaget, derfor søgte jeg ind til Vordingborgpigerne hvor jeg havde luret på Olivia lidt i forvejen. Jeg blev mødt af telefonendamen der viste mig ind til værelset hvor det skulle forgå, og sagde at Olivia ville komme om lidt. Der gik ikke mere end ca. 3 min og døren blev åbnede og ind kom en fræk lille sag, der blev gjort det der nu skal gøres inden legene kan gå igang. Hun vente tilbage og vi fik taget tøjet af, før vi startede med det fransk tog hun håret ned da det var sat op, for det ville se mere frækt ud og det måtte jeg give hende ret i. Der blev startede med at give en rigtigt god gang fransk og jeg måtte opgive med at holde det tilbage. Vi holdt en lille pause, for at få energi til banditten igen. Der snakkede vi lidt og der blev også grint. Da banditten var klar igen gik igang med fransk igen for at få den op stå og det må man siges at lykkes, den blev begejstret og hun begyndte at ride mig. Rigtigt god udsigt til en flot krop og gode faste bryster. Sådan blev vi ved, jeg nød det og er ret sikker på at olivia også nød det for det både kunne ses og høres. Jeg nåede desværre ikke at komme anden gang, men hvis jeg havde bestilt 15min mere var jeg sikker på det ville have været sket.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og jeg vender helt sikkert tilbage for få udforske hendes krop noget mere i en nær fremtid.

Mvh Nuhok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Hej nuhok.

Tak for anmeldelsen af en ny og "uspoleret" pige. Har set, at hun netop har fået lagt billeder på sin profil hos Vordingborgpigerne... :)

Olivia

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...