Hop til indhold

Recommended Posts

Lola

Havde egentlig sat mig på til et besøg hos Graziela, men hun var desværre optaget, så jeg søgte lidt rundt på EG og faldt over Lola. Belært af erfaring ved jeg, at billeder godt kan være ægte men alligevel langt fra afspejle virkeligheden, men der var noget ved Lola, der tændte en lille flamme i mig. Et hurtigt opkald til Østerbro blev besvaret med en dejlig stemme, så jeg bed på. ½ times lige-ud-af-landevejen til kr. 600 lød tillokkende, så afsted det gik. På Østerbro blev jeg (som sædvanlig) ledt til et forkert husnummer, men efter endnu et opkald stod jeg foran den rigtige dør og blev lukket ind i en stuelejlighed.

Lola er ikke særlig høj men til gengæld lidt bred. Som nævnt kan billeder godt være ægte men alligevel være misvisende, og det synes jeg sgu’ lidt var tilfældet med Lola. Jeg synes hun havde lidt spansk over sig, men det viste sig, at de ca. 160 velpolstrede cm (inkl. høje hæle) var fra Polen.

Selv akten var ikke særlig ophidsende. Lola gav udtryk for at nyde det vældigt, men hver gang vi sagde noget til hinanden, forsvandt den kælne tone og blev temmelig business-agtig. Bevares, hun er både dejlig sød og blød, og det blev både til missionær, doggy og gowgirl, men det var alligevel lidt øv. Da det var tid til afslutning bad jeg om at gøre mig færdig på hendes bryster, men det skulle koste en hundredemand ekstra. Jeg var nervøs for, om jeg kunne holde trykket helt i mål, så jeg stønnede bare ”OK” og høvlede løs med lukkede øjnene og afspillede en mere ophidsende video på den indre skærm, end virkeligheden kunne præstere i netop det øjeblik. Normalt får jeg en vellysten krampe i baller og lår, når jeg stående lader ladningen gå, men her handlede det mere om at undgå en fuser …

Efter at have betalt Lola de ekstra kr. 100 stod jeg på gaden igen ca. 20 min. Jovist havde jeg fået tømt bollerne, men jeg havde også en lidt tom følelse i hovedet. Jeg følte mig faktisk lidt snydt - men mest af mig selv for ikke bare at være kørt hjem med uforrettet sag, da det glippede med en aftale med Graziela …

Morale: Følg altid plan A, for plan B er som regel et dårligere alternativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm for 600 i en halv time, og med det du skriver, så er du aldrig rigtigt blevet snydt.. jeg forstår heller ikke helt hvad der er galt, og slet ikke for 600,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skriver, stammer øv-følelsen mest af, at jeg lod billederne af Lola "lokke" mig til plan B i stedet for at holde fast i plan A (Graziela eller ingenting). Billederne af Lola er ægte nok, men de lover bare mere, end de kan holde. Hvad Lola kunne have gjort anderledes? Spille mindre skuespil! Hvis en GP vil give indtryk af at nyde akten, nytter det ikke noget, at den kælne og positive tone afbrydes flere gange undervejs af en helt kølig og neutral business-tone ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...