Hop til indhold
Onslow

Manassanan Lind, Vojens

Recommended Posts

Faldt ved et tilfælde over en ophængt reklame for stedet og ringede til hende og aftalte en tid til dagen efter.

Stedet er i en 2 etagers boligblok på Søndergade, og selve lokalet og udstyret er ikke at prale af, man skal selv medbringe et håndklæde til aftørring, og så mangler briksen det behagelige hul til ansigtet, så man kan ånde ubesværet.

Ringede på døren og blev modtaget af en sød og smilende kvinde, som såvel i telefonen og nu face 2 face gentog, at der kun var tale om behandlingsmassage, og det gjorde mig ikke noget, at jeg skulle beholde underhylerne på.

Selve massagen kan man ikke sætte en finger på, hun kan virkeligt finde problemzonerne og behandle dem, sådan lige i det udefinerbare spektrum, hvor følelsen balancerer mellem velbehag og smerte.

Hun er sød til at smalltalke under massagen, og der var på intet tidspunkt så meget som antydningen af alternative ydelser, helt fint med mig.

Dejligt gennemmasseret kunne jeg foretage betalingen og gå ned i bilen, så der er udpræget gentagelsesfare. :)

Hov, jeg glemte at fortælle prisen, 200 kr, et fund til de penge.

Hvis der er stemning for det, vil jeg spørge, om jeg må videregive telefonnummer, næste gang jeg besøger hende, det glemte jeg i kampens hede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

Hov, jeg glemte at fortælle prisen, 200 kr, et fund til de penge.

Hvis der er stemning for det, vil jeg spørge, om jeg må videregive telefonnummer, næste gang jeg besøger hende, det glemte jeg i kampens hede.

Det må du meget gerne gøre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er et fund, det er ikke det hun ikke kan løsne op på, kommer der hver gang jeg har været ude og rejse en længere tur, efter 10 timer i en flyver skriger min krop på en behandling af hende.

Men ring og bestil tid 30225242 videregivet efter aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...