Hop til indhold

Recommended Posts

 

 Har omtalt dette flere gange at hun på hendes sidste annonce skrev at det var for sidste gang. Men man skal jo aldrig sige aldrig. Det samme med Megan fra Christianshavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 6 timer siden:

Nu siger jeg lige noget.... Jessica i topform ... lidt flere kilo og marginalt større former... pynter!

Og her kommer den:

Jessica er den flotteste, mest velskabte, sødeste og teknisk bedste pige, nogen mand overhovedet NOGENSINDE kommer til at kunne betale for en seance ...

10/10

10/10

10/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 minutter siden:

Nu siger jeg lige noget.... Jessica i topform ... lidt flere kilo og marginalt større former... pynter!

Og her kommer den:

Jessica er den flotteste, mest velskabte, sødeste og teknisk bedste pige, nogen mand overhovedet NOGENSINDE kommer til at kunne betale for en seance ...

10/10

10/10

10/10

 

Det var da ellers noget af en udtagelse,,,, :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Det var da ellers noget af en udtagelse,,,, :D

 

Jeg mener det seriøst ... har en del erfaring, må jeg jo tilstå.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 1 minut siden:

Jeg mener det seriøst ... har en del erfaring, må jeg jo tilstå.

 

Ja jeg tager dig på ordet , dog ikke før senere (i aften),,, nej kun spøg kan ikke nå det iaften,,, desværre 

Når du nævner større hvor præcist sider de ekstra kilo så , balder, lår, bryster, arme, hals, nummeren, andre steder evt.???  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Ja jeg tager dig på ordet , dog ikke før senere (i aften),,, nej kun spøg kan ikke nå det iaften,,, desværre 

Når du nævner større hvor præcist sider de ekstra kilo så , balder, lår, bryster, arme, hals, nummeren, andre steder evt.???  :D

Alle de rigtige steder for en unge slank pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Ok cool er hun virkelig kun 21, 

Synes at ha stødt på hende over flere år nu,,,, eller er det bare mig ;)

Hun er vel 25-27 år... men igen ... en af de flotteste og frækkeste piger NOGEN af os her nogensinde kommer i kontakt med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, Lige nu:

Sådan @McQueen. Godt med klare udmeldinger:)

Men jeg går ud fra, at de 10/10 ikke også omfatter GFE?

 

Jo hun leverer sgu en Girl Friend Experience! (Jeg kysser ikke ... så ved ikke om hun gør)

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 7 minutter siden:

Jo hun leverer sgu en Girl Friend Experience! (Jeg kysser ikke ... så ved ikke om hun gør)

What,,,,, dvs hvis hun prøver at kysse dig så afviser du hende brat,,,, 

Ved godt at vi alle er forskellige men det plejer jo at være mig som blir afvist,, bare fordi jeg vil tungekysse lidt,,  ha ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

What,,,,, dvs hvis hun prøver at kysse dig så afviser du hende brat,,,, 

Ved godt at vi alle er forskellige men det plejer jo at være mig som blir afvist,, bare fordi jeg vil tungekysse lidt,,  ha ha ha 

Altså jeg kender kun til een pige der kyssede UDEN at kunden havde bedt om det: Evalovers!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 4 minutter siden:

Ja men du skal jo bestille tid 

Naturligvis - Men det ligger utroligt tæt på arbejdet, så det gør det meget nemmere at planlægge hvis det lykkedes at klemme en session ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 22/1/2019 at 22:10:

Altså jeg kender kun til een pige der kyssede UDEN at kunden havde bedt om det: Evalovers!!

Sjovt nok, så kan Jessica også finde på at gøre det:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...