Hop til indhold

Brasilianske Erika i Svendborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/265582

Vil egentlig ikke lave en anmeldelse af pigen da jeg har anmeldt hende før, men bare fortælle visse personer at hun er tilbage efter et år hvor hun har været hjemme for at studere. Hun bliver i Svendborg 2uger og i Danmark hele Januar, hvorefter hun igen rejser hjem for at studere, så der er god tid til at få aftalt et besøg. Jeg besøgte hende i går og alt var som før. Læs min anmeldelse af hende på hendes profil. Den holder stadig. Utrolig dejlig pige som jeg besøger igen inden længe

Screenshot_20181227-115451.png

Skrevet
messi61 skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/265582

Vil egentlig ikke lave en anmeldelse af pigen da jeg har anmeldt hende før, men bare fortælle visse personer at hun er tilbage efter et år hvor hun har været hjemme for at studere. Hun bliver i Svendborg 2uger og i Danmark hele Januar, hvorefter hun igen rejser hjem for at studere, så der er god tid til at få aftalt et besøg. Jeg besøgte hende i går og alt var som før. Læs min anmeldelse af hende på hendes profil. Den holder stadig. Utrolig dejlig pige som jeg besøger igen inden længe

Screenshot_20181227-115451.png

hvor den anmeldelse? 

Skrevet
  • Author
fyrender skrev, for 1 time siden:

hvor den anmeldelse? 

Besøg hendes profil. Der er nogle anmeldelser af hende. Deriblandt min. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.