Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var inde og besøge Rebecca i går nat, som alt i alt var en skuffende oplevelse med smuk pige.

Efter at have læst nogle andmeldelser af hende fik jeg egentlig landet en aftale. Jeg snuppede en halv time med kys, som resulterede i ingen kys og ingen indlevelse, da jeg først ankom.

Hun virkede super høflig i starten, men selve akten var ikke noget at prale af. Vi var i gang i Ca 15 min vil jeg tror, hvor hun blev frustreret over at jeg ikke ville komme og spurgte hvorfor jeg stoppede, da jeg ville skifte stilling. Resulterede i tidlig afslutning of ude af døren efter 15 min. Hendes blow var rigtig godt dog, noget af det bedste jeg har prøvet, men skiftede ret hurtigt til hånd, hvilket ikke var så fedt. 

Super smuk krop med nogle af de flotteste par kasser jeg har set. Dog har kun en meget lille røv, bare som FYI til dem det måske er en deal breaker for. 

Udseende: 7/10 - perfekt udover mindre røv og lidt makeup ødelagt ansigt

Stedet: 4/10 - Fint sted, lidt trashy men intet deal breaker over det som sådan.

Indlevelse: 3/10 - fake moans, frustration over at jeg ikke ville komme efter 15 min.

Gentagelse, nej tak. Der er meget bedre at finde derude.

 

Redigeret af Nicested

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kneppede hende for to måneden primært fordi hun er så lækker og lille petit og se på.

hendes fisse var stram Og kunne tage nogen stød.

Men ellers var sexen og hendes attitude var lige til og lukke op og skide i.

Måske vi bare ikke havde kemi  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...