Hop til indhold

Recommended Posts

Tene skrev, for 9 minutter siden:

Der er skrevet om hende herinde 

Ok jeg synes ikke lige søgefunktionen er super her inde, kan du hjælpe mig med et link til dette forum?

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 1 minut siden:

Ok jeg synes ikke lige søgefunktionen er super her inde, kan du hjælpe mig med et link til dette forum?

Søg f.eks. på "Ikast"

Det ville være så nemt, hvis blot folk angav bynavn i deres anmeldelser/efterlysninger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 7 timer siden:

Ok jeg synes ikke lige søgefunktionen er super her inde, kan du hjælpe mig med et link til dette forum?

Har du i det hele taget kigget under anmeldelser? 

P.t er det øverste opslag om Nancy i Ikast - og opslaget har i hvert fald været at finde på den første side under anmeldelser de sidste dage … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Har du i det hele taget kigget under anmeldelser? 

P.t er det øverste opslag om Nancy i Ikast - og opslaget har i hvert fald været at finde på den første side under anmeldelser de sidste dage … 

Ja jeg har også været og besøge hende i dag, massage er hun ikke særlig god til men kunne lidt tantra inspirerede berøringer bag på. Måtte ikke røre hendes brystvorter, men gerne hendes store silikonebryster, ellers udemærket blowjob og sex, men virkede ikke specielt horny som beskrevet i annoncen.  Nok ikke lige et sted jeg kommer igen, synes at hun manglede lidt indlevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...