Hop til indhold
Guest Jesper 1968

Nyt vandhul

Recommended Posts

Guest Jesper 1968

ville ha en god gang massage af mine ynglings hos Sawadee, men desværre fik jeg den besked hos Sawadee at både On og Ann var stoppet.

Men med en del snakken frem og tilbage fandt jeg ud af at de har åbnet en shop på Classic massage's gamle addresse.

Det var jeg svært glad for at høre, for jeg ville være ked af at skulle undvære On og Ann's skønne massage - så jeg ville dele dette med jer hvis i skulle løbe ind i samme issue som mig, men ikke kunne finde dem igen.

fik en super gang olie massage af Ann, med masse af antydninger :-), hun kan virkelig få bugt med min evigt belastende ryg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ville ha en god gang massage af mine ynglings hos Sawadee, men desværre fik jeg den besked hos Sawadee at både On og Ann var stoppet.

Men med en del snakken frem og tilbage fandt jeg ud af at de har åbnet en shop på Classic massage's gamle addresse.

Det var jeg svært glad for at høre, for jeg ville være ked af at skulle undvære On og Ann's skønne massage - så jeg ville dele dette med jer hvis i skulle løbe ind i samme issue som mig, men ikke kunne finde dem igen.

fik en super gang olie massage af Ann, med masse af antydninger :-), hun kan virkelig få bugt med min evigt belastende ryg.

Classic massage har ligget flere steder bla. der hvor Sawadee ligger nu, kunne du oplyse nærmere?

Tænker du Herlev Hovedgade 201 eller på Hvidovrevej 233?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Classic massage har ligget flere steder bla. der hvor Sawadee ligger nu, kunne du oplyse nærmere?

Tænker du Herlev Hovedgade 201 eller på Hvidovrevej 233?

-OD

Det er hvidovrevej 233 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske for booste og stive stedet lidt af. Der har længe været tavst om det, og de sidste anmeldelser, jeg så, var ikke gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Det er måske for booste og stive stedet lidt af. Der har længe været tavst om det, og de sidste anmeldelser, jeg så, var ikke gode.

Ann og On går man ihvertfald ikke galt af.

Var sq ked over de var stoppet, men happy happy for at ha "fundet" dem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jesper har du et telefonnummer eller www eller adresse på de 2 piger -

det lyder spændende, når jeg næste gang besøger "staden" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Jesper har du et telefonnummer eller www eller adresse på de 2 piger -

det lyder spændende, når jeg næste gang besøger "staden" :)

Jeps deres hjemmeside køre nu

Tamsabai.dk

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hvad ligger der mon i betydningen af "body2body"?

Kun massage? - for 800 kroner...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad ligger der mon i betydningen af "body2body"?

Kun massage? - for 800 kroner...?

Massage med bl.a. kroppen af nøgen pige, du skal normalt betale ekstra for f.eks. svensk,

men det kan jo forhandles.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

ellers ring til dem inden man drager afsted på rejsen til oasen så man ikke rejser forgæves

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...