Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi Dear i Rødovre i alt 3 gange nu.
Hun er en flot og slank pige (hun arbejder vist i et fitness center hjemme i Thailand), med velsiddende silicone bryster.
Jeg fik den sædvanlige B2B, og har hver gang været rigtig godt tilfreds.
Hun er meget grundig og fokuseret, under alle akter, der er ingen tvivl om at hun gør alt hvad hun kan, for at yde den bedst mulige service.
Hun er en af de piger der bliver bedre for hver gang, så jeg er glad for at jeg har givet det et par chancer mere, nu der alligevel er lidt lavvandet i forbindelse med julen osv.
Hun bliver vist til omkring den 13 januar, så jeg når jo nok et par besøg mere.

Som svar på de par spørgsmål der altid kommer :
Ja hun har hår på missen.
 

 

Stedangivelse fjernet  

Bryan Mills

 

Redigeret af Bryan Mills
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 19 timer siden:

Jeg har været forbi Dear i Rødovre i alt 3 gange nu.
Hun er en flot og slank pige (hun arbejder vist i et fitness center hjemme i Thailand), med velsiddende silicone bryster.
Jeg fik den sædvanlige B2B, og har hver gang været rigtig godt tilfreds.
Hun er meget grundig og fokuseret, under alle akter, der er ingen tvivl om at hun gør alt hvad hun kan, for at yde den bedst mulige service.
Hun er en af de piger der bliver bedre for hver gang, så jeg er glad for at jeg har givet det et par chancer mere, nu der alligevel er lidt lavvandet i forbindelse med julen osv.
Hun bliver vist til omkring den 13 januar, så jeg når jo nok et par besøg mere.

Som svar på de par spørgsmål der altid kommer :
Ja hun har hår på missen

 

hvormeget er inkluderet i B2B ???

og gives der der ud over noget extra ??

Redigeret af Bryan Mills
Sted fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
imod sexslaveri skrev, for 3 minutter siden:

hvormeget er inkluderet i B2B ???

og gives der der ud over noget extra ??

har du ikke trykket på linket ?

meget tydelig prisliste og indhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, 1 time siden:

 

 

Jeg har også været forbi Dear i det gule hus....hun er en meget køn pige og gør et godt stykke arbejde.

Og ja, jeg kommer også igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg havde så lavet en aftale med Dear igår men blev brændt af.

Jeg har ca. 30 min kørsel til det gule hus og 1-2 min før aftalen og imens jeg ringede på døren, så var der sendt en besked om at hun aflyste. Hun havde taget en anden kunde ind fik jeg at vide i døren og bad mig komme igen om 45 min.

Jeg blev selvfølgelig gal og kom ikke igen og kommer ALDRIG mere i det gule hus, for det er ikke første gang at det er sket men til gengæld sidste gang.

Meget dårlig stil :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at hun er den eneste pige på adressen pt., så hun har nok travlt. Men dårlig stil at aflyse. Seductiongirls ligger tæt på, det er ofte min plan B, hvis jeg går forgæves i det gule hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Deer for et par dage siden. Jeg kørte bare forbi for at se om der var tid. Det var der men kun til 15 min. Da hun havde en aftale. Normalt er det ikke noget jeg gider men valgte alligevel at prøve hende af. Jeg må bare sige at det er nogle af de bedste 15 længe. Og jeg kan godt se mig selv komme igen og bruge længere tid med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...