Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Hun er bestemt værd og "vente" på. En meget selektiv partner som levere langt over gennemsnittet;)

Helt klart en oplevelse udover det sædvanlige:wub:

Jeg kan også kun anbefale og kontakte hende over PB.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
sergent-254 skrev, for 2 timer siden:

hej jeg vil meget gerne høre hvor slemme line holder til 

Helt enig med Enzo - oplevelserne hos hende var helt ekstraordinære - virkelig en lækker lækker smuksak, fantastisk figur - og dertil verdens bedste blowjob. Hun er dog ikke længere aktiv gp, men dyrker nu normal familie og job. Fantastisk dejlig kvinde med ægte nydelse og oprigtighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Enzo L'uri skrev, for 4 timer siden:

Hun er bestemt værd og "vente" på. En meget selektiv partner som levere langt over gennemsnittet;)

Klukker lidt....

Leverer over gennemsnittet;)

Jeg vil nu mene at vi var to om at lege- ikke sandt. MEN ENIG-DU LEVEREDE OGSÅ OVER GENNEMSNITTET:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
sergent-254 skrev, for 5 timer siden:

hej jeg vil meget gerne høre hvor slemme line holder til 

Jeg bor i sydvest Jylland- og kommer sgu alt for lidt ud efterhånden;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Dom_dk skrev, for 13 minutter siden:

Slemme Line, hvor vil du da gerne hen, hvis du vil mere ud? :-)

Tja....det ved jeg faktisk ik...KEEEEDER mig bare....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 1 minut siden:

Tja....det ved jeg faktisk ik...KEEEEDER mig bare....

Så må du jo skrive til mig ;-) - jeg ved det er “farligt” når du keder dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Dom_dk skrev, for 4 minutter siden:

Så må du jo skrive til mig ;-) - jeg ved det er “farligt” når du keder dig

Og du ved det var dig der startede det hele....og tak for det. Det har været en fantastisk fræk rejse.....oplevet sex jeg aldrig havde forestillet mig jeg skulle prøve. 

Kan du huske den første opgave du gav mig ?

Jeg var maks presset......;)

Lidt sjovt at tænke på at et selfie med rottehaler kunne hyle mig helt ud af den....

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 1 minut siden:

Og du ved det var dig der startede det hele....og tak for det. Det har været en fantastisk fræk rejse.....oplevet sex jeg aldrig havde forestillet mig jeg skulle prøve. 

Jeg ved ikke om jeg skal være stolt eller sige undskyld ;-) - Njaaaa, det ligger ikke til min natur at sige undskyld, så jeg vælger at være stolt!

Tror du ikke, at der stadig er oplevelser tilgode, du ikke have forestillet dig? ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Dom_dk skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved ikke om jeg skal være stolt eller sige undskyld ;-) - Njaaaa, det ligger ikke til min natur at sige undskyld, så jeg vælger at være stolt!

Tror du ikke, at der stadig er oplevelser tilgode, du ikke have forestillet dig? ;-) 

 

Måske;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Dom_dk skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved der er ;-) 

Du tirrer mig.....

Tænker vi måske snart skulle ta en snak i telefonen.....er det ik over et år siden jeg har hørt din stemme....

Om alt er...så synes jeg ikke vi skal tale mere om private sager i denne tråd :)

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 3 minutter siden:

Du tirrer mig.....

Tænker vi måske snart skulle ta en snak i telefonen.....er det ik over et år siden jeg har hørt din stemme....

Om alt er...så synes jeg ikke vi skal tale mere om private sager i denne tråd :)

Jeg er helt enig, det er alt for længe siden og jo lad os gør det.... Det kan nemt blive for privat her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 25 minutter siden:

Og du ved det var dig der startede det hele....og tak for det. Det har været en fantastisk fræk rejse.....oplevet sex jeg aldrig havde forestillet mig jeg skulle prøve. 

Kan du huske den første opgave du gav mig ?

Jeg var maks presset......;)

Lidt sjovt at tænke på at et selfie med rottehaler kunne hyle mig helt ud af den....

Åhhh ja, du var helt presset og have maks svært ved at udføre din opgave. Der er sket lidt siden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...