Sørensen65 19 Skrevet 26. December, 2018 Hvem har noget info herfra? massage, hj, massør, andet? https://annoncelight.dk/showad/250767 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 28. December, 2018 Det er et par år siden jeg var forbi. Mine forventninger blev indfriet og lidt til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sextoy 9 Skrevet 29. December, 2018 DETH skrev, den 28/12/2018 at 07:21: Det er et par år siden jeg var forbi. Mine forventninger blev indfriet og lidt til. Kan du uddybe det lidt mere? Er det massagen hun er god til, eller er det det der kommer efter massagen hun er god til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 29. December, 2018 Sextoy skrev, for 1 time siden: Kan du uddybe det lidt mere? Er det massagen hun er god til, eller er det det der kommer efter massagen hun er god til? Hun var overaskene god til begge dele. Ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har været forbi igen. Men YMMV. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 29. December, 2018 DETH skrev, for 1 time siden: Hun var overaskene god til begge dele. Ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har været forbi igen. Men YMMV. Og hvad kommer der så efter massagen? Handjob eller hele turen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 29. December, 2018 Midtvestagurken skrev, for 3 minutter siden: Og hvad kommer der så efter massagen? Handjob eller hele turen? Skriv dog til damen og spørg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 29. December, 2018 DETH skrev, for 55 minutter siden: Skriv dog til damen og spørg Jeg forstår altså ikke at den slags svar er så hyppige herinde. Hvad er så meningen med sitet, hvis ikke netop erfaringsudveksling? Men hav en pragtfuld aften alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 29. December, 2018 Midtvestagurken skrev, for 4 minutter siden: Jeg forstår altså ikke at den slags svar er så hyppige herinde. Hvad er så meningen med sitet, hvis ikke netop erfaringsudveksling? Men hav en pragtfuld aften alligevel Det er to år siden jeg var forbi, mindst. Hun tilbyder massage, andet skriver hun ikke. Jeg gik der fra tilfredsstillet.Hvad hun og jeg lavede den gang er egenligt sagen uvedkommende. Kunne godt skrive hun suttede min kæmpe pik, indtil hun bare måtte mærke den oppe i sig. Så ville den selfølgelig passe bedre til de grå sider, men virkelig ville det ikke være. Tak og i lige måde Agurk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 29. December, 2018 DETH skrev, for 6 minutter siden: Det er to år siden jeg var forbi, mindst. Hun tilbyder massage, andet skriver hun ikke. Jeg gik der fra tilfredsstillet.Hvad hun og jeg lavede den gang er egenligt sagen uvedkommende. Kunne godt skrive hun suttede min kæmpe pik, indtil hun bare måtte mærke den oppe i sig. Så ville den selfølgelig passe bedre til de grå sider, men virkelig ville det ikke være. Tak og i lige måde Agurk Tak for svaret. Det gav alligevel lidt indblik. Lad os bare holde os til virkeligheden i stedet for de grå sider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 30. December, 2018 Jeg har også været der til alm massage jeg tror ikke hun er uddannet men det var ok jeg blev tilbudt det hele men takkede nej pga prisen var temmelig høj iforhold til kvindens udseende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 88 Skrevet 10. Februar, 2019 Hendes priser er: Massage+Hj 600kr Massage+Bj 900 kr. Massage+sex 1500kr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 24. December, 2020 er hun mon stadigvæk aktiv. den modne dame.? nogen der kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg