Hop til indhold

Sensuel massage, Vejle - hvem?

Featured Replies

Skrevet

Det er et par år siden jeg var forbi. Mine forventninger blev indfriet og lidt til.  

Skrevet
DETH skrev, den 28/12/2018 at 07:21:

Det er et par år siden jeg var forbi. Mine forventninger blev indfriet og lidt til.  

Kan du uddybe det lidt mere? Er det massagen hun er god til, eller er det det der kommer efter massagen hun er god til? 

Skrevet
Sextoy skrev, for 1 time siden:

Kan du uddybe det lidt mere? Er det massagen hun er god til, eller er det det der kommer efter massagen hun er god til? 

Hun var overaskene god til begge dele. Ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har været forbi igen. Men YMMV. 

Skrevet
DETH skrev, for 1 time siden:

Hun var overaskene god til begge dele. Ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke har været forbi igen. Men YMMV. 

Og hvad kommer der så efter massagen? Handjob eller hele turen? ;) 

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 3 minutter siden:

Og hvad kommer der så efter massagen? Handjob eller hele turen? ;) 

Skriv dog til damen og spørg :idea:

Skrevet
DETH skrev, for 55 minutter siden:

Skriv dog til damen og spørg :idea:

Jeg forstår altså ikke at den slags svar er så hyppige herinde. Hvad er så meningen med sitet, hvis ikke netop erfaringsudveksling?

Men hav en pragtfuld aften alligevel ;)

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 4 minutter siden:

Jeg forstår altså ikke at den slags svar er så hyppige herinde. Hvad er så meningen med sitet, hvis ikke netop erfaringsudveksling?

Men hav en pragtfuld aften alligevel ;)

Det er to år siden jeg var forbi, mindst. Hun tilbyder massage, andet skriver hun ikke. Jeg gik der fra tilfredsstillet.Hvad hun og jeg lavede den gang er egenligt sagen uvedkommende.

Kunne godt skrive hun suttede min kæmpe pik, indtil hun bare måtte mærke den oppe i sig. Så ville den selfølgelig passe bedre til de grå sider, men virkelig ville det ikke være. 

Tak og i lige måde Agurk :)

Skrevet
DETH skrev, for 6 minutter siden:

Det er to år siden jeg var forbi, mindst. Hun tilbyder massage, andet skriver hun ikke. Jeg gik der fra tilfredsstillet.Hvad hun og jeg lavede den gang er egenligt sagen uvedkommende.

Kunne godt skrive hun suttede min kæmpe pik, indtil hun bare måtte mærke den oppe i sig. Så ville den selfølgelig passe bedre til de grå sider, men virkelig ville det ikke være. 

Tak og i lige måde Agurk :)

Tak for svaret. Det gav alligevel lidt indblik. Lad os bare holde os til virkeligheden i stedet for de grå sider ;)

Skrevet

Jeg har også været der til alm massage

jeg tror ikke hun er uddannet men det var ok

jeg blev tilbudt det hele men takkede nej  pga prisen

var temmelig høj iforhold til kvindens udseende

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hendes priser er:

Massage+Hj 600kr

Massage+Bj 900 kr.

Massage+sex 1500kr.

• 1 year later...
Skrevet

er hun mon stadigvæk aktiv. den modne dame.? nogen der kan hjælpe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.