Hop til indhold
ims

Mini i Kølkær

Recommended Posts

Har været der... det er ikke hende på billedet, men der er 3 piger på adressen.

hende jeg fik var fornøjelsen af, var en sød lille sag, kunne kun en smule engelsk, men nu snakker jeg ikke så meget så fint nok med mig.
de ville havde 1500 for en time, men fik dem lidt ned i pris.

og der er mulighed for bad

Adressen for I når man bestiller tid, syns jeg er fair nok for pigernes skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BSfunstuff skrev, for 8 timer siden:

Har været der... det er ikke hende på billedet, men der er 3 piger på adressen.

hende jeg fik var fornøjelsen af, var en sød lille sag, kunne kun en smule engelsk, men nu snakker jeg ikke så meget så fint nok med mig.
de ville havde 1500 for en time, men fik dem lidt ned i pris.

og der er mulighed for bad

Adressen for I når man bestiller tid, syns jeg er fair nok for pigernes skyld.

Jeg har gået og luret på at besøge en af pigerne derude.

Kan du sige noget om hvordan vil du beskrive din oplevelse? Noget der giver fare for gentagelse?;) Var det fuld pakke og ved du om de kysser?

Og hvordan fik du forhandlet prisen ned? I telefonen eller ansigt til ansigt?

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 18 timer siden:

Og adressen

Citat fra retningslinjerne: 

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 1 time siden:

Jeg har gået og luret på at besøge en af pigerne derude.

Kan du sige noget om hvordan vil du beskrive din oplevelse? Noget der giver fare for gentagelse?;) Var det fuld pakke og ved du om de kysser?

Og hvordan fik du forhandlet prisen ned? I telefonen eller ansigt til ansigt?

Det var en ganske god oplevelse, ikke det bedste jeg har prøvet men bestemt heller ikke det værste, kunne sagtens finde på at tage der ud igen og måske høre om 2 piger på samme tid.

Jeg skrev en sms for at høre om prisen, og fik at vide at det var 1500 så skrev jeg en anden pris og hvad jeg ville havde og så fik jeg et "OK" tilbage. det Skulle selvfølgelig lige op og vende da jeg kom der ud da pige man skriver ikke var hende jeg mødte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BSfunstuff skrev, for 28 minutter siden:

Det var en ganske god oplevelse, ikke det bedste jeg har prøvet men bestemt heller ikke det værste, kunne sagtens finde på at tage der ud igen og måske høre om 2 piger på samme tid.

Jeg skrev en sms for at høre om prisen, og fik at vide at det var 1500 så skrev jeg en anden pris og hvad jeg ville havde og så fik jeg et "OK" tilbage. det Skulle selvfølgelig lige op og vende da jeg kom der ud da pige man skriver ikke var hende jeg mødte.

Tak for svaret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Citat fra retningslinjerne: 

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 1 time siden:

I sidste uge hed hun Soda og holdt til syd for Løgstør - om ikke andet var det de samme billeder , der blev brugt ...  

Kært barn har mange navne - og arbejdspladser … ellers så er 'mutter' bare for doven til at finde nye billeder på nettet så det bare er de samme der bliver genbrugt til alle steder … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...