Hop til indhold
sejanus

Sophie og Alexxa fra massageguiden.

Recommended Posts

Hej folkens.

På på vej hjem i metroen sad jeg og tænkte at det var da meget godt det jeg lige havde oplevet, men gad vide om rejsende Europæiske massagepiger havde et forum ala vores hvor de udvekslede hotel erfaringer. :lol:

Grunden til dette var at jeg nu har besøgt det samme hotel, beliggende i gåafstand fra Forum metro station, hele 4 gange på et år.

Først var det MaryLove, så en italiensk lækkermås, så en fra Moldova og nu to damer.

De pågældende damer var.

Sophie:

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=14483

Alexxa:

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=14508

Jeg sendte Sophie en sms og spurgte om hende og hendes veninde, og hun svarede prompte med en pris på 2100 for en times trekant med fransk uden, det lød jo godt nok.

(Jeg spurgte ikke om anal, selvom det tilbydes da det ikke lige er mig.)

Anyway, jeg mødte op, og billederne af dem er airbrushede men Sophie var ok lækker slank, med små naturlige bryster, jeg vil skyde hende til omkring 30. Alexxa er en milf type med større bryster og også ok slank, sådan ca 40.

De var ganske søde og jeg tilbragte lidt over en time med dem inklusiv bad.

Indlevende kys med dem begge, super fransk af dem begge, fisseslik med dem begge og gennemknepning af dem begge inden jeg kom ud over Sophies bryster.

En ganske god til prisen oplevelse. :mrgreen:

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Hvordan var pigen fra Moldova? :-)

Har nemlig overvejet et besøg....

Mvh. Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesper, hun var også pengene værd, jeg fik egentlig ikke lavet en egentlig anmeldelse da jeg bare skrev et par linier om hende, til en fyr der havde spurgt om hende i efterlysnings forummet.

hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...