Hop til indhold
Peewee

Har nogen besøgt Jennie?

Recommended Posts

Du kan søge anmeldelser frem, hvis du søger hendes tidligere navn, Jenna.

Generelt var det sløje anmeldelser, hvilket nok også er en del af forklaringen på navneskiftet :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det. Læste lige lidt om hende, og det lyder som om pengene er bedre brugt andetsteds. 

Forstår ikke helt det med de falske billeder. Man kan jo altid bare sløre ansigt og evt tatoveringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Det en gammel gammel kending - nemlig Jenna som omtalt. Hun er kilometer fra billederne udseende mæssigt. Vi har igen en pige der ligesom Brunella har været mange mange år i branchen og som i den grad bruger falske billeder. Kan slet slet ikke forstå at typer som Jenna / Brunella  tror at de kan "lokke" nye kunder til ved at bruge falsk markedsføring. Jeg ville hellere bruge mine penge / tid på en af de mange lækre flotte piger som løbende er at finde i København. Disse "kvinder" skulle jo hellere melde ærligt ud for som man kan se her i forummet er der jo kunder til alle piger uanset korrekt alder og ægte billeder eller og ikke mindst de kvinder som burde være pensioneret forlængst :))

Hotguy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nok lidt langt fra billederne (og alder) til virkeligheden, men det forventede jeg også da jeg besøgte hende.

Til gengæld var hun egentlig rigtig sød - jeg  havde  en god oplevelse.

Redigeret af Michael J

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver 24 år i annoncen......hvad kan hendes reelle alder være ? 44 ? Man kan vel max. forsvare at udgive sig 20 år yngre. Hvis udsendes følger med selvfølgelig....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kneppede hende for et år siden og synes hun nævnte noget med 37 år. 

Derudover var hun ikke særlig engageret i sexen desværre. Tilgengæld havde hun dejlig store nødder.

Hendes billeder er 100 % fake. 

Afslutbingsvis:

kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...