Hop til indhold
Guest M2018

Tag_min_mis

Recommended Posts

Guest M2018

Hej. Er der nogen som har erfaringer med tag_min_mis?

jeg har fået hendes nr, men for femte gang i træk når jeg er enten på vej eller vi har en aftale, så er der tavshed.

 Og to gange har hun skrevet “ring om to minutter”, og derefter ingen svar efter timer, hvor hun skriver undskyld

 God jul

Del dette indlæg


Link til indlæg
M2018 skrev, for 5 minutter siden:

Hej. Er der nogen som har erfaringer med tag_min_mis?

jeg har fået hendes nr, men for femte gang i træk når jeg er enten på vej eller vi har en aftale, så er der tavshed.

 Og to gange har hun skrevet “ring om to minutter”, og derefter ingen svar efter timer, hvor hun skriver undskyld

 God jul

Lyder dejligt ! Link! JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M2018

https://sugardaters.dk/show?alias=TAG_MIN_MIS

Hun har godt nok fem stjerner, men det er godt nok sløjt alligevel

Lavede for 5-6 gang en aftale med hende som skulle være i dag ved 11-12 tiden. 1130 skriver hun at hun er vågnet sent. Fair nok. Så skriver hun jeg kan ringe to minutter efter. Her efter 45 minutter nul svar på sms eller på mobilen.

Er det en syg stodder der er bag profilen eller har hun bare travlt med kunder?

Redigeret af M2018
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
M2018 skrev, for 9 minutter siden:

Hej. Er der nogen som har erfaringer med tag_min_mis?

jeg har fået hendes nr, men for femte gang i træk når jeg er enten på vej eller vi har en aftale, så er der tavshed.

 Og to gange har hun skrevet “ring om to minutter”, og derefter ingen svar efter timer, hvor hun skriver undskyld

 God jul

du burde vinde 

tålmodighedsprisen 2018

jeg havde droppet hende - hun er useriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M2018

Men har skrevet en del med hende på snap. Så helt useriøs virker hun ikke.

 En af gangene var hun faldet i søvn, en anden gang havde nabokonen talt en time med hende osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M2018

Nå. Hun skrev tilbage og sagde hun havde talt i telefon i en time. Jeg fik ringet og hun tog telefonen og sagde jeg kunne komme, fordi hun skulle gå kl 16 og ikke 15, så vi havde lidt tid.  Jeg fik kørt, og hun skriver så at hun alligevel skal køre kl 15 og vi må vente. Så tre gange brændt af i dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering.

Nå, jeg fik slettet min profil før jeg mødte hende og har så fået mødt hende to gange. Så jeg skylder hende jo lige at oprette ny profil igen og skrive noget godt. For der var faktisk ikke noget dårligt. Kun at hun bor lidt langt væk egentlig.

 Men hun er rigtig sød og har en fræk krop og nem at tale med. Så hun er absolut værd at vente på og forstår godt hun har 5 stjerner derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sto skrev, for 18 timer siden:

Hun er en yderst seriøs og dejlig kvinde...

Måske hun er lidt genert, men utrolig dejlig :)

Ja jeg fik mødt hende nu. Synes kun hun var genert da hun lige var kommet ud af badet  inden håret var sat osv ;0)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
M2018 skrev, for 3 timer siden:

Opdatering.

Nå, jeg fik slettet min profil før jeg mødte hende og har så fået mødt hende to gange. Så jeg skylder hende jo lige at oprette ny profil igen og skrive noget godt. For der var faktisk ikke noget dårligt. Kun at hun bor lidt langt væk egentlig.

 Men hun er rigtig sød og har en fræk krop og nem at tale med. Så hun er absolut værd at vente på og forstår godt hun har 5 stjerner derinde.

Og total kærestesex. Det må jeg hellere få med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M2018 skrev, den 26/12/2018 at 12:12:

Hej. Er der nogen som har erfaringer med tag_min_mis?

jeg har fået hendes nr, men for femte gang i træk når jeg er enten på vej eller vi har en aftale, så er der tavshed.

 Og to gange har hun skrevet “ring om to minutter”, og derefter ingen svar efter timer, hvor hun skriver undskyld

 God jul

Lad være med at spilde din tid på hende..... kig her 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...