Hop til indhold
nuhok

Hvilken mobil har du?

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Htc Desire...men er lidt træt af den og overvejer på sigt at skifte den ud...synes den ustandselig går ned...særligt i Facebook....

Har hørt godt om en nyere Samsung (husker ikke model-navnet)....så lytter nysgerrigt med her på tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det tør jeg ikke sige ved højlys dag......... men den virker... og den kan holde til at man taber den på gulvet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har 2. En HTC Desire HD som snart bliver skiftet ud med den kommende HTC One X+ når den lander i dk i november engang.

Min ande telefon er en Samsung galaxy Y Duos med 2 simkort.

Klart den fedeste mobil er min HTC. Processoren er simpelthen for lille i samsungs til at kunne køre nogle spil ordentlig. Ihvertfalde ik hvis de er særlig store. Men den fungere til det den ellers skal bruges til. Nemlig at ringe og skrive fra.

Min HTC bliver udskiftet af den ene årsag at den er ved at være slidt og batteriet er dårligt. Men ellers køre den som en drøm.

Ud over mine 2 telefoner har jeg også en HTC Flyer tablet. Den fungere bare og er super skønt at ha med på farten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HTC Desire.Er glad nok for den. MEN den interne hukommelse er ikke stor nok til at rumme opdateringerne af de hard kodede apps. Blandt andet kan jeg ikke opdatere facebook længere pga. pladsmangel :( Ved godt, at jeg kan løse det ved at "roote", altså omdøbe stinavnene, men så er jeg bange for, at der går kuk i det hele.

Når den ikke kan mere vil jeg have noget mindre. F.eks. xperia ray. Bruger slet ikke de features, der er i Iphones og "rigtige smatphones".

Meget interessant ikke? ;)

Hvorfor er du nysgerrig efter vores telefoner nuhok?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den billigste nokia, jeg kunne finde, den har fået varm kakao over sig, været på gulvet adskellige gange, og ja det lyder efterhånden som om jeg taler ned i en gryde - siges der, og en veninde har sagt, at det er på tide, at jeg kommer med ind i det nye årtusinde, og får en tlf, der også kan tage og modtage billeder - ellers tak, det gamle lig fungerer upåklageligt - den kan da stadig ringe op, modtage opkald, sende sms og modtage sms. Men jeg er for nærig til de dersens moderne tingester.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Ja ja, fint skal det være, Admin... ;)

Næææh, må jeg bede om min 3 år gamle slagfaste og vandtætte Nokia 3720c. Og så i øvrigt ikke ét ord om, at jeg er teknikspasser, vel? :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arbejds telefon: HTC Wildfire S

Privat telefon: Sony Erikson Aperia active den kan tåle at være med

Privat telefon hvis det kan blive rigtigt beskidt og vådt: Sonim XP3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en HTC Desire S..... hvilket jeg har været "okay" tilfreds med - indtil for 5-6 mdr!! Ved ikke om det er pga. opdateringer eller hva' - men "tænd/sluk" knappen er blevet lidt for følsom! Den genstarter lidt for ofte :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ McSwein

Min tænd/sluk knap bliver også mere og mere følsom med årene.Jeg genstarter gang på gang, uden at få programmet kørt til ende :D

Hvad er egentlig formålet med denne tråd?? Kommer der tilbud på billige smartpones til boardets brugere, eller??

Har to mobilos. En Doro med store taster jeg kan se, og så en Nokia med ekstra kraftig vibrator. Nokiaen ligger altid i venste lomme, og jeg ringer til den med Doro to gange i timen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er egentlig formålet med denne tråd?? Kommer der tilbud på billige smartpones til boardets brugere, eller??

Ikke andet end hvad mobil folk har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Århuselsker - tak for svaret. Tænkte nok det var noget i den stil, men som sagt gættede jeg på software!

Mening med tråden? Tja..... vil bare for få os til at indse vi er håbløst bagud med smarte telefoner :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...