Hop til indhold
jp

Vi har en trol!

Recommended Posts

jp skrev, for 14 minutter siden:

AAAAAAR forskellen er at vi gør det gratis

Ja desværre,, 

Non profit :wub:,, 

Tænker på hvis de like kunne veksle med et par dame besøg,, fint nok at for hver like gir' 1 kr.,, ,, selvfølgelig øremærket GP'besøg 

Hvad tænker i andre er det ikke god stil,, eller er det bare mig,,, :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har meget svært ved at se alle de beskyldte profiler være den samme person... 

Jeg vil sige at det ville være den bedste skuespiller i verden. Da min pakkekalender udgjorde privatbeskeder med mindst et par stykker af de nævnte. Og de svarede mere eller mindre samtidig. 

Og som darling skriver, hvad I alverden er det her for en ganske ligegyldig tråd.. 

Ønsker alle en lækker 2. Juledag <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 3 minutter siden:

@Doggeren er også @Buttetfynbo @Vestside og @Doous

Han har både liket egne indlæg en del gange og deltaget i samme tråd med hele tre brugernavne

@Hunting for beaver er der derimod intet overhovedet der kan forbindes med @Doggeren i det undersøgelser jeg har lavet.  @Hunting for beaver har intet galt lavet i det jeg har undersøgt vil jeg slå fast. @jp nævner senere i tråden, at @Hunting for beaver skulle være et af navnene i misbruget. 

@Doggeren og de mange brugernavne får en juleferie fra dette forum.

@jp det er fint, at du afslørede misbruget, det skal du have tak for, det var godt set af dig. Jeg forstår bare ikke helt du går offentlig med det inden jeg er færdig med at undersøge det. Jeg skrev til dig, at jeg ville undersøge det. Du er nemlig kommet til at beskylde @Hunting for beaver for noget, han ikke har gjort. 

Jeg takker for svar! og undskylder for @Hunting for beaver Sorry.

UNDSKYLDER MIT TOLDMOD! 

Godt nytår JÅ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Røvslikker skrev, for 26 minutter siden:

...har du rettighederne på de billeder som du uploader ??

Jeg har tænkt lidt det samme om de billeder som bliver latterliggjort i spas og løjer tråden?

Godt nok er det bare for sjov,men stadig et prostitutionsforum man bliver tagget på:ph34r:

P.s Gad vide om doggeren  har haft tid til at nyde julen??

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, for 44 minutter siden:

At få en masse likes for at poste billeder af halv- og helnøgne damer fra nettet.... Er dét en karriere, og i det hele taget noget at stræbe efter med sådan en alvor??? Det er sgu da det mest sære tidsspilde jeg endnu er stødt på... :huh:

og billeder af nøgne mænd helt uden tøj på ?? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har meget svært ved at se alle de beskyldte profiler være den samme person... 

Jeg vil sige at det ville være den bedste skuespiller i verden. Da min pakkekalender udgjorde privatbeskeder med mindst et par stykker af de nævnte. Og de svarede mere eller mindre samtidig. 

Og som darling skriver, hvad I alverden er det her for en ganske ligegyldig tråd.. 

Ønsker alle en lækker 2. Juledag <3

Man kan jo have både telefon, tablet og computer i gang på samme tid. 

Jeg overvejede faktisk en joke i din julekalender, om at man burde tilmelde sig med alle sine profiler for større chance for gevinst, men tænkte at det ville blive unødig støj i en god tråd. 

Det er utopi at tro, at vi er 25.000 medlemmer herinde. Selv kendte brugere har / har haft flere profiler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

At få en masse likes for at poste billeder af halv- og helnøgne damer fra nettet.... Er dét en karriere, og i det hele taget noget at stræbe efter med sådan en alvor??? Det er sgu da det mest sære tidsspilde jeg endnu er stødt på... :huh:

Jeg har tidligere udtryk undren over, hvad det er ved de billeder, som folk "liker". Er det motivet? eller er det "arbejdet" med at smække dem op på EG? Det sidste er der jo ingen ben i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 58 minutter siden:

Altså  som i HELT nøgne? :huh::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har tidligere udtryk undren over, hvad det er ved de billeder, som folk "liker". Er det motivet? eller er det "arbejdet" med at smække dem op på EG? Det sidste er der jo ingen ben i.

Jeg har liket nogle billeder og jeg er IKKE en Doggeren profil..

Når jeg har gjort det, har der indimellem været en kommentar, ellers har det været fordi jeg syntes godt om billedet/motivet/pigen eller hvad det eller var  - ganske enkelt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Butch skrev, 1 time siden:

Jeps, hun skulle iht til rygterne nede i Brugsen, være en værre en hva mænner angår :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 2 timer siden:

AAAAAAR forskellen er at vi gør det gratis

Det statement gør det kun endnu mere sært... :D Der er jo intet seriøst over de tråde, så alvoren omkring likes af samme (og at man overhovedet har interessen i at undersøge hvem og hvorledes og hvor mange likes) er altså helt malplaceret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Tog ikke lige promillerne med i beregningerne :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, 1 time siden:

Jep, det er da de helkropsbarberede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Til gode borende x:

Jeg giver samme svar som Rolias.

Jeg kommer med gode - sjove - uartige - underfundige - overflødige - dumme - und so weiter kommentarer til nogle af billederne.

Du har da osse beriget os med ditto kommentarer til billeder. Så vi er da en del, der nyder godt af billederne.

Lad os nu alle få et

Knaldgodt nytår.

Krølle Bølle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

Til gode borende x:

Jeg giver samme svar som Rolias.

Jeg kommer med gode - sjove - uartige - underfundige - overflødige - dumme - und so weiter kommentarer til nogle af billederne.

Du har da osse beriget os med ditto kommentarer til billeder. Så vi er da en del, der nyder godt af billederne.

Lad os nu alle få et

Knaldgodt nytår.

Krølle Bølle 

Ja, jeg har også af og til kigget og endda skrevet en kommentar i ny og næ.

Men det fjerner ikke min undren over, hvad det er, folk liker i disse tråde. Jeg kan forstå det ved billeder, der er kommenteret – for så går det vel på kommentaren? – men hvad med alle de ukommenterede, som er langt i overtal? Hvorfor liker folk dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 2 timer siden:

Jeg takker for svar! og undskylder for @Hunting for beaver Sorry.

UNDSKYLDER MIT TOLDMOD! 

Godt nytår JÅ

JP, har sendt mig en PM, og undskylder for denne missėre,  at han også går ud her offentligt og undskylder er i den grad modtaget og meget stort af ham,,, 

Der kræver store nosser at tage fejl, men endnu større at undskylde,,, :)

Back on track,, lad os få besøgt og anmeldt nogle dejlige piger,, 

Personligt har jeg en date med den søde Frække Tanja,, i det nye år,, og glæder mig rigtig meget dertil,, :rolleyes::P:D

God aften derude i stuerne, 

Venligst Hunter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Haha... “Nøgen dame - I like”... Såre simpelt :D:D:D 

..... og derfor skyder man på alt, hvad der "bevæger sig" i terrænet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

..... og derfor skyder man på alt, hvad der "bevæger sig" i terrænet :)

Ja, jeg tror at en hel del mænd er meget alsidige på det punkt B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 13 minutter siden:

Ja, jeg tror at en hel del mænd er meget alsidige på det punkt B) 

Hehe he hehe chicks hehe he

I like :rolleyes::rolleyes:

Hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 timer siden:

Borende X skrev, for 3 timer siden:

Jamen, det er da en vigtig funktion at være billederedaktør.

Tænk lige på alle de steder i samfundet en redaktør fungerer.

En avisredaktør, nyhedsredaktør, kanalredaktør, hvem udvælger de tv-kanaler vi kan se eller de film og udsendelser vi kan streame? Ja, hvem udvælger de manuskripter til udsendelser og film der skal produceres? ........En redaktør eller noget lignende.  :)

Med hensyn til "likes" er det egentligt meget enkelt. Det er et billede med en særlig kvalitet, af den ene eller den anden slags. Det er et meget personligt valg. Men, man kan normalt godt se, hvorfor det er blevet valgt.

Billederne uden "likes" hører til de mere ordinære billeder, i nogle tilfælde til de ligegyldige billeder. ( Prøv selv at kigge en tråd igennem.)

:)

Redigeret af Connoisseur
Stavefejl!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 3 minutter siden:

Jamen, det er da en vigtig funktion at være billederedaktør.

Tænk lige på alle de steder i samfundet en redaktør fungerer.

En avisredaktør, nyhedsredaktør, kanalredaktør, hvem udvælger de tv-kanaler vi kan se eller de film og udsendelser vi kan streame? Ja, hvem udvælger de manuskripter til udsendelser og film der skal produceres? ........En redaktør eller noget lignende.  :)

Okay, så det er en meget alvorlig sag... Så er der mange billedredaktører herinde under forskellige emner :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 25 minutter siden:

Okay, så det er en meget alvorlig sag... Så er der mange billedredaktører herinde under forskellige emner :D 

Altså jeg ville da med glæde poste en masse billeder af sprøde mænner, men da jeg jo ikke har copyright på andet, end mine selfies, er jeg bange for at det ville ryge ind under "bad taste" paragrafen :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...