jp 191995 Skrevet 26. December, 2018 @Doggeren Har op til flere profiler herinde! hvor han liker sig selv. Håber de grønne får styr på det. Det er helt ude i hampen! Ære være hans indlæg! Men ikke resten! Ønsker alle en godt nytår! Hilsen JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 26. December, 2018 Føler du dig truet på billeder vi alle selv kan hente ned? Fuck da de ligegyldige likes Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. December, 2018 Hvorfor tror i det? Doggeren opererer kun i hyggeforum. Og mig bekendt har han aldrig generet nogen. Så hvis han har behov for af give sig selv tusind likes, så er der nok ikke nogen, der har lidt overlast ved det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 26. December, 2018 Enzo L'uri skrev, for 34 minutter siden: Føler du dig truet på billeder vi alle selv kan hente ned? Fuck da de ligegyldige likes Enzo. Ja da ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 26. December, 2018 jp skrev, for 12 minutter siden: Ja da ! Shit,så kan jeg godt se du er Max presset Er det på kvaliteten eller kvantiteten? Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. December, 2018 jp skrev, 1 time siden: @Doggeren Har op til flere profiler herinde! hvor han liker sig selv. Håber de grønne får styr på det. Det er helt ude i hampen! Ære være hans indlæg! Men ikke resten! Ønsker alle en godt nytår! Hilsen JP Er det noget, du har anmeldt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. December, 2018 Midtj skrev, for 48 minutter siden: Hvorfor tror i det? Doggeren opererer kun i hyggeforum. Og mig bekendt har han aldrig generet nogen. Så hvis han har behov for af give sig selv tusind likes, så er der nok ikke nogen, der har lidt overlast ved det. Næh, det ser måske uskyldigt ud, men det er imod reglerne herinde, at personen bag to profiler deltager i samme tråd med begge profiler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 26. December, 2018 Seems to me that he just need a place to upload his pics. iCloud can be expensive when you spent all your money elsewhere When you give yourself likes..... well in my book that is a sign of loneliness. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. December, 2018 (edited) Buddha skrev, for 22 minutter siden: Seems to me that he just need a place to upload his pics. iCloud can be expensive when you spent all your money elsewhere When you give yourself likes..... well in my book that is a sign of loneliness. I am very lonely, maby you can teach me how to like myself Redigeret 26. December, 2018 af Toddy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. December, 2018 Borende X skrev, for 44 minutter siden: Næh, det ser måske uskyldigt ud, men det er imod reglerne herinde, at personen bag to profiler deltager i samme tråd med begge profiler. I så fald vild jeg slette de andre profiler jeg har. Tiger, Sutteålen, og Zeus vil jeg herefter kun bruge i humoristiske sammenhænge. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 26. December, 2018 Borende X skrev, for 53 minutter siden: Er det noget, du har anmeldt? JA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 26. December, 2018 Toddy skrev, for 1 minut siden: I am very lonely, maby you can teach me how to like myself Sure.... 1. Write something about whatever you want. 2. Add some pics to your text. 3. Post it on the web. 4. Like your own post..... to be a little more sophisticated.... don’t tell anyone I gave you this tip..... but create a new User and like your own posts. Like when you are about to jerk off and you sit on your hand before you start, until it gets numb. Because jerking of with a numb hand feels like it’s someone else giving you a handjob 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. December, 2018 Buddha skrev, for 1 minut siden: Sure.... 1. Write something about whatever you want. 2. Add some pics to your text. 3. Post it on the web. 4. Like your own post..... to be a little more sophisticated.... don’t tell anyone I gave you this tip..... but create a new User and like your own posts. Like when you are about to jerk off and you sit on your hand before you start, until it gets numb. Because jerking of with a numb hand feels like it’s someone else giving you a handjob Akkurat som vi plejer. Men så håber vi bare ikke fingeren sidder fast lige som sidste gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 26. December, 2018 jp skrev, for 14 minutter siden: JA Sølle doggeren. Her har han brugt hele sin juleferie på indifferens,og så skal han placeres i samme bås som svenske alfonser og chatspioner Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 26. December, 2018 jp skrev, for 15 minutter siden: JA Jeg kan ikke se at vi har nogen rapporter der vedrører likes i dag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 26. December, 2018 jp skrev, for 2 timer siden: @Doggeren Har op til flere profiler herinde! hvor han liker sig selv. Håber de grønne får styr på det. Det er helt ude i hampen! Ære være hans indlæg! Men ikke resten! Ønsker alle en godt nytår! Hilsen JP Hvilke profiler har jeg så her da ? Sæt gerne navn på dem ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 26. December, 2018 Rooster skrev, for 2 minutter siden: Jeg kan ikke se at vi har nogen rapporter der vedrører likes i dag. https://www.eroguide.dk/forum/profile/24864-stabilizer/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 26. December, 2018 Doggeren skrev, for 4 minutter siden: Hvilke profiler har jeg så her da ? Sæt gerne navn på dem ?? https://www.eroguide.dk/forum/profile/38148-hunting-for-beaver/reputation/?type=forums_topic_post&page=4 https://www.eroguide.dk/forum/profile/37996-buttetfynbo/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 26. December, 2018 jp skrev, Lige nu: https://www.eroguide.dk/forum/profile/38148-hunting-for-beaver/reputation/?type=forums_topic_post&page=4 https://www.eroguide.dk/forum/profile/37996-buttetfynbo/ Skulle de være mine eller ?? Ked af at skuffe dig men har desværre ikke flere end denne profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 26. December, 2018 Doggeren skrev, for 1 minut siden: Skulle de være mine eller ?? Ked af at skuffe dig men har desværre ikke flere end denne profil. MÅSKE IKKE MEN NYE PROFILER SOM IKKE HAR MANGE ANDRE INDLÆG END AF GIVE DIG 1000 VIS AF LIKES! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 26. December, 2018 Midtj skrev, for 21 minutter siden: Akkurat som vi plejer. Men så håber vi bare ikke fingeren sidder fast lige som sidste gang. No worries..... then you’ll get a free prostate massage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. December, 2018 Buddha skrev, for 24 minutter siden: Sure.... 1. Write something about whatever you want. 2. Add some pics to your text. 3. Post it on the web. 4. Like your own post..... to be a little more sophisticated.... don’t tell anyone I gave you this tip..... but create a new User and like your own posts. Like when you are about to jerk off and you sit on your hand before you start, until it gets numb. Because jerking of with a numb hand feels like it’s someone else giving you a handjob Jeg tror at jeg kan klare den bedre selv. Når jeg står hver morgen, efter at jeg har været i bad, ved spejlet, så plejer jeg at tænke måske sige til mit spejlbillede "Jeg ved godt at du er 47 år gammel, fed og har et hoved, som en 16 punds bowlingkugle, men du klarer det sgu meget godt " Så går dagen meget bedre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 26. December, 2018 jp skrev, Lige nu: MÅSKE IKKE MEN NYE PROFILER SOM IKKE HAR MANGE ANDRE INDLÆG END AF GIVE DIG 1000 VIS AF LIKES! Det er da ikke noget galt i, jeg kan oplyse dig om at der er mange af de gamle profiler der gør det samme Tyv tror hver mand stjæler, måske man skulle stille ?? Til hvordan du har fået dine ufattelig mange likes ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 26. December, 2018 (edited) Toddy skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror at jeg kan klare den bedre selv. Når jeg står hver morgen, efter at jeg har været i bad, ved spejlet, så plejer jeg at tænke måske sige til mit spejlbillede "Jeg ved godt at du er 47 år gammel, fed og har et hoved, som en 16 punds bowlingkugle, men du klarer det sgu meget godt " Så går dagen meget bedre Good for you and I am sure you’re doing great I am my own best friend but also my biggest critic. Redigeret 26. December, 2018 af Buddha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. December, 2018 Buddha skrev, for 1 minut siden: Good for you and I am surr you’re doing great I am my own best friend but also my biggest critic. Jeg kritiserer aldrig mig selv. Det har jeg masser af ex'er til at gøre 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg