Hop til indhold

Recommended Posts

Aliung21 skrev, for 5 timer siden:

Nogen der kender nogle gode tøser der kan gagging/deepthroat måske facefuck? Mettetøsen svarer mig aldrig så tænker omi kender andre

Hvor i landet søger du? Og er det dit eneste krav eller skal det også være en særlig type pige osv. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Hvor i landet søger du? Og er det dit eneste krav eller skal det også være en særlig type pige osv. ?

Jeg  har  kigget  hans  profil  og  han  har  tidligere  søgt på  Sjælland/København.

Sjovt det  ikke  er  noget  som  efterspørges hvor  jeg  befinder  mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aliung21 skrev, den 26. december 2018 at 01:09:

Nogen der kender nogle gode tøser der kan gagging/deepthroat måske facefuck? Mettetøsen svarer mig aldrig så tænker omi kender andre

Beklager glemte at skrive i kbh området

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 22 timer siden:

Jeg  har  kigget  hans  profil  og  han  har  tidligere  søgt på  Sjælland/København.

Jeg ville med glæde ha facefucked dig Hvis du kom forbi kbh men du tager jo desværre kun skandinavisle mænd ellers god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 26. december 2018 at 10:35:

Hvis du tager mig selvom, jeg ik er skandinavisk, så kan jeg sige næste gang jeg kommer til jylland, så kan vi lege sammen hvis du på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...