Hop til indhold
xxlaiaxx

Nogen der har prøvet disse piger i aalborg?

Recommended Posts

xxlaiaxx skrev, for 7 minutter siden:

Nogen herinde som ved noget om de tøser her? Er det pigerne på billederne?

https://annoncelight.dk/showad/224470

https://annoncelight.dk/showad/219638

Mit bedste bud er at billederne i begge annoncer er fake. Pigen i det øverste link hævder at hendes billeder er nye. Det er i hvert fald løgn. Det er mere end et år gamle......og giver et utal af resultater. Bla. til en tysk annonce der er nok den rette ejermand....

Billederne i link 2 henviser til diverse sex-annoncer rundt omkring på kloden og der er nok tale om genbrug-runde-trunde-omgangs-billeder i begge annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Mit bedste bud er at billederne i begge annoncer er fake. Pigen i det øverste link hævder at hendes billeder er nye. Det er i hvert fald løgn. Det er mere end et år gamle......og giver et utal af resultater. Bla. til en tysk annonce der er nok den rette ejermand....

Billederne i link 2 henviser til diverse sex-annoncer rundt omkring på kloden og der er nok tale om genbrug-runde-trunde-omgangs-billeder i begge annoncer

Nå jamen så er de jo også lige til skraldespanden. Men tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxlaiaxx skrev, Lige nu:

Nå jamen så er de jo også lige til skraldespanden. Men tak for hjælpen

Men du kan jo selv søge på bilederne og danne dig dit eget indtryk. Evt. lave en aftale og have en plan b i baghånden hvis det ikke er pigerne på billederne der åbner....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Det er den samme pige, og billederne passer 100%. Men service og indlevelse er ikke i top, langt fra endda. Mekanisk og distanceret. Vil ikke anbefale hende. Tidligere erfaringer med stedet, da det lå et andet sted, er at alle pigerne er sådan. Der kan dog godt være undtagelser, jeg har bare ikke oplevet dem endnu. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link 2: Har jeg været forbi et par gange, og ja det er umiddelbart kvinden på billederne. Gode bryster og flot krop, men som Verbal er inde på - indlevelse og service er ikke fantastisk. Får du varmet hende lidt op i 69'eren, kan det dog godt blive en ganske behagelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...