Listige Svend 234 Skrevet 25. December, 2018 Hejsa Jeg skal en tur ind til Cassiopeia Stars i næste måned. Min bekymring er lidt diskretion over parkering generelt i KBH. Jeg vil gerne undgå at betale parkering med kort, app eller bruge offentlig transport (rejsekort), da min færden skal være så diskret som muligt. Hvad gør i andre når der ikke skal være sporbarhed på jeres parkering/færden ??? Og hvordan ligger det lige med parkering i nærheden af Østerbro - Ka’ squ ikke hitte ud af de der P-zoner. Og nej, jeg kan ikke bare gå, da jeg så skulle gå 80-90 km Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 25. December, 2018 Kan du ikke bare betale din p billet med mønter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 25. December, 2018 The_Man skrev, for 3 minutter siden: Kan du ikke bare betale din p billet med mønter ? Er møntautomaterne ikke fjernet til fordel for betalingskort ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 25. December, 2018 Jeg mener der er nogle tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. December, 2018 Sgu bange for du ikke kan betale med cash i København, så sæt bilen i Brøndbyøster station tag s tog og metro køb billet kontant i billet automaten brug metro og tog og bus til Ringstedgade fra Brøndbyøster og retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 25. December, 2018 https://www.kk.dk/nyheder/slut-med-moenter-i-p-automaterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 25. December, 2018 Med mindre konen arbejder hos PET så virker det en kende overdrevet. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 25. December, 2018 Hvordan kommunikerer du med pigerne ? Røgsignaler ? For hvis du bruger elektronisk kommunikation (telefon eller mail) så kender PET allerede dine planer :)) (At de så ikke interesserer for dem, er en anden sag.) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 25. December, 2018 Var det dog bare i denne måned, så kunne han have camoufleret sig som julemand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 25. December, 2018 Listige Svend skrev, for 52 minutter siden: Hejsa Jeg skal en tur ind til Cassiopeia Stars i næste måned. Min bekymring er lidt diskretion over parkering generelt i KBH. Jeg vil gerne undgå at betale parkering med kort, app eller bruge offentlig transport (rejsekort), da min færden skal være så diskret som muligt. Hvad gør i andre når der ikke skal være sporbarhed på jeres parkering/færden ??? Og hvordan ligger det lige med parkering i nærheden af Østerbro - Ka’ squ ikke hitte ud af de der P-zoner. Og nej, jeg kan ikke bare gå, da jeg så skulle gå 80-90 km Du kan holde 2 timer gratis på Frederiksberg og så tage offentlige der fra. Du kan også parkere i Hellerup og offentlig trafik derfra. Endelig kan du overveje, om du ikke skulle have en personlig konto, som kun du har adgang til. Du skal jo også hæve penge til at betale pigen med. God fornøjelse med dit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 25. December, 2018 Midtj skrev, for 5 minutter siden: Var det dog bare i denne måned, så kunne han have camoufleret sig som julemand. Men så kommer bøvlet med at finde ud af om huset har skorsten. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. December, 2018 Måske den udkårne gp har outcall, ellers kan du jo cykle.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 25. December, 2018 Hvis det er et problem så vælg et bordel, hvor det ikke er et problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 25. December, 2018 Listige Svend skrev, for 1 time siden: Hejsa Jeg skal en tur ind til Cassiopeia Stars i næste måned. Min bekymring er lidt diskretion over parkering generelt i KBH. Jeg vil gerne undgå at betale parkering med kort, app eller bruge offentlig transport (rejsekort), da min færden skal være så diskret som muligt. Hvad gør i andre når der ikke skal være sporbarhed på jeres parkering/færden ??? Og hvordan ligger det lige med parkering i nærheden af Østerbro - Ka’ squ ikke hitte ud af de der P-zoner. Og nej, jeg kan ikke bare gå, da jeg så skulle gå 80-90 km Mellem riget og Idrætsparken lige bag fælledparken,ligger henholdsvis Inge Lehmanns vej og Frederiks V's vej. Der kan du stadig parkere gratis,og da det er i Januar hvor fodbolden ligger stille,burde der være fine muligheder der Derfra kan en rask spadsere tur klare resten. Skulle det pisse ned,er udgiften til Taxa overkommelig taget i betragtning hvilken minutpris der venter i Ringstedgade Men ellers syntes jeg det lyder som en kunstart med et slag fisse for dit vedkommende Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 25. December, 2018 @Enzo L'uri: Tak for et seriøst svar. tjaeh...- jeg spredte benene lidt, og fik nogle los i løgene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 25. December, 2018 Du kunne også spørge din GPere om p-mulighederne i området - måske det hele løser sig på den måde... Jeg orienterer altid om de gratis muligheder til mine besøgende, så de ikke behøver at bekymre sig om tracking - hvis det altså er et issue.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. December, 2018 FrokostUartig skrev, for 4 minutter siden: Du kunne også spørge din GPere om p-mulighederne i området - måske det hele løser sig på den måde... Jeg orienterer altid om de gratis muligheder til mine besøgende, så de ikke behøver at bekymre sig om tracking - hvis det altså er et issue.. Det kunne være at du skulle høre lidt på FrokostUartig,, Det var da værd at prøve,, ellers må du jo bare gå i ninja-mode Du burde da ellers ha styr på tingene med det alias Glædelig bag jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 25. December, 2018 Ved ikke hvornår du tænker at tage derind, men lørdag efter kl.17 og søndag er normalt gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 25. December, 2018 DETH skrev, for 2 timer siden: Med mindre konen arbejder hos PET så virker det en kende overdrevet. Ikke hvis hun arbejder hos cassiopeia stars Listige Svend skrev, for 3 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 26. December, 2018 Midtj skrev, for 5 timer siden: Ikke hvis hun arbejder hos cassiopeia stars Mission: impossible- Listige Svend let på tå. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. December, 2018 Enzo L'uri skrev, for 7 timer siden: Mellem riget og Idrætsparken lige bag fælledparken,ligger henholdsvis Inge Lehmanns vej og Frederiks V's vej. Der kan du stadig parkere gratis,og da det er i Januar hvor fodbolden ligger stille,burde der være fine muligheder der Derfra kan en rask spadsere tur klare resten. Skulle det pisse ned,er udgiften til Taxa overkommelig taget i betragtning hvilken minutpris der venter i Ringstedgade Men ellers syntes jeg det lyder som en kunstart med et slag fisse for dit vedkommende Enzo. Hmm er kommet iområdet i de sidste 18 måneder, med jævne mellemrum, rigtig det er Righshospitalets grund, og derfor skal du ikke betale p afgift, derimod have en p tillaelse fra Rigshospitalet, på vejen der liggger op til fælleden er der betalingszone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 26. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Hmm er kommet iområdet i de sidste 18 måneder, med jævne mellemrum, rigtig det er Righshospitalets grund, og derfor skal du ikke betale p afgift, derimod have en p tillaelse fra Rigshospitalet, på vejen der liggger op til fælleden er der betalingszone. Det er delvist rigtig. Dog er der stadig gratis huller..Endnu! Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. December, 2018 mignuigen skrev, for 11 timer siden: Hvis det er et problem så vælg et bordel, hvor det ikke er et problem Hvis listige nu har en aftale med en bestemt GP som kun træffes der Har du fundet en løsning Listige Svend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 26. December, 2018 Du kan parkere gratis ved Amager strand metro og tage offentligt derfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg