Hop til indhold
Issas

Søger erfaring råd

Recommended Posts

Hej alle efter at hav rejst meget i Asien, vil jeg gerne opleve Europa lidt. Så spørgsmål er hvor skal man tag hen? Og hvorfor?

Budapest, Estland, eller Letland. Da jeg er vant til sikkereden og priser i Østen så skal det helst være billigt og sikkert.
Har du erfaring fra de lande eller andre lande må du gerne skrive.
har forsøgt med Barcelona det endte med masser af penge på ladies drinks og taxa regninger. Samt halv gamle damer-

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Issas skrev, for 6 timer siden:

Da jeg er vant til sikkereden og priser i Østen så skal det helst være billigt og sikkert.

Så skulle du prøve FKK eller evt. Flattrate i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Så skulle du prøve FKK eller evt. Flattrate i Tyskland.

Hej har du noget mere info omkring det eller erfaringer? Jeg var i hamburg. Der var gies club det var ok men der var ca 5 eller 6 piger. Så var der 2 bordeller i område. Det var sådan nogen med flere etager priser fra 50 euro. Fandt ikke nogen FKK klubber i område.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Issas skrev, for 7 timer siden:

Hej har du noget mere info omkring det eller erfaringer? Jeg var i hamburg. Der var gies club det var ok men der var ca 5 eller 6 piger. Så var der 2 bordeller i område. Det var sådan nogen med flere etager priser fra 50 euro. Fandt ikke nogen FKK klubber i område.

Nej, de ligger ikke lige im Kiez - men søg lidt på Tysklandsforum - så finder du både anmeldelser og links til adresserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kikker lige med her... Jeg skal i den kommende tid opholde mig en del tid i Sydjylland, og vil høre om I kender til nogle gode fkk klubber i det nordtyske som I kan anbefale? Jeg har kun besøgt P club en enkelt gang, men er ret vild med konseptet, særligt kunne jeg godt tænke mig at prøve et sted med flatrate. Jeg er ret uerfaren i den henseende. Hamburg skulle byde på flere muligheder, men kender I andre steder tættere på den danske grænse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, den 27/12/2018 at 14:41:

kender I andre steder tættere på den danske grænse?

Kun div. swingerklubber - og der er der jo aldrig sexgaranti - ihvertfald ikke med nogen man tænder på.

Hamburg - og så har du en metropol med det hele - og så kan det ikke betale sig at spare de sidste km, når du først er kommet ud på motorvejen. Nogen update på vejarbejdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...