Hop til indhold

Recommended Posts

Du kan finde andre anmeldelser om hende hvis du søger på Mona Amager, eller Livia i Valby.

Har selv besøgt hende 3 gange og hun er en sød pige. Mega god service, og så kan hun blive ved med at i timevis uden at klage. Kropmæssigt er hun ikke den aller flotteste men hun har nogle dejligt bløde bryster, og så er hendes røv også dejligt formet. Hendes fisse er også lækker nok og slikke. 

Hun er dog lidt for følsom, og som andre har skrevet kan hun godt være gråden nær nogle gange, men det har jeg ikke oplevet selv, selvom hun har stoppet med et blow på et tidspunkt fordi hun blev lidt ked af det. Men i min erfaring var det ikke så slemt, og hun kom sig hurtigt.

Tiden går hun heller ikke så meget op i, hun er meget efter at man tager det stille og roligt og nyder den tid man har. Stedet kunne dog være bedre, hvis det er det samme sted i Rødovre hun er som hun var sidst. Ret usselt vil jeg selv mene, men sengen var vel ok.

Så ja, hvis du nu vil en sød pige som ikke skynder på dig så er hun vel god nok. Har selv tænkt mig at tage en tur forbi når jeg nu kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...