Hop til indhold
Heino

Jobopslag på kollegie i Aarhus

Recommended Posts

Det er unægtelig sløje tider, meeeeen jeg ved sku ikke helt, om jeg skal grine eller græde over det her jobopslag, der er hængt op på kollegier i Aarhus.

Ja det jeg er indigneret over, er naturligvis, at opslaget bevidst diskriminerer mænd og slet ikke overholder lovens krav til M/K-mærkning af stillingsannoncer. Desuden synes jeg, det er lidt politisk ukorrekt, at annoncen ikke opfordrer til, at folk af anden etnisk herkomst end dansk søger jobbene, og dermed bidrager til integrationen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber denne skolepige-alfons allerede er på vej i fængsel, sådan plejer det at gå for dem der udnytter 18 årige piger til prostitution. Politiet er ifølge TV2-Østjylland gået ind i sagen og det er kun glædeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber denne skolepige-alfons allerede er på vej i fængsel, sådan plejer det at gå for dem der udnytter 18 årige piger til prostitution. Politiet er ifølge TV2-Østjylland gået ind i sagen og det er kun glædeligt.

Kan kun give dig ret

skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret

skjold

Enig!

Det burde ikke være svært at finde manden, politiet har hans nr. og mon ikke han er fanget på skolernes videoovervågning.

Desværre prøver disse ondsindet personer også at erhverve piger via sociale medierne fx. dating site, FB, mv. her har politiet svært med at følge med :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...