Hop til indhold
imod sexslaveri

Thaiair - super service

Recommended Posts

Jeg har skrevet flere indlæg herinde tidligere, under denne profil og tidligere profilnavn.

Jeg rejser pga mit arbejde meget rundt i verden, og oplever derfor også mange forskelligheder af GP besøg

Denne beretning er dog meget anderledes.  Nogen vil måske sige at den ikke hører hjemme på denne side, men på de grå sider, og så må i meget undskylde for at.

 

Jeg er kommet hjem fra 3 ugers forretningsrejse i Sydøst Asien onsdag lige inden jul.

En tur som bragte en helt anderledes pige-oplevelse.

 

I natflyveren Kbh-Bangkok sad jeg som altid på bagerste række, men mod vanen sad på ydersiden af gangen, hvor der netop kun er to sæder, det skulle vise sig at være et voldsomt held for mig.

På vinduespladsen satte der sig en yngre thaipige, ikke verdens skønneste, men dog ganske pæn, vi faldt hurtig i en god og interessant snak. Hun havde været på besøg hos sin fyr i Grønland, første besøg. De havde fundet hinanden på en hjemmeside.

Jeg kunne mærke på hendes måde at omtale fyren og stedet i Grønland på, at hun bestemt ikke var forelsket.

Efter aftensmaden i flyveren, blev lyset jo slukket og temperaturen skruet ned, så vi begge tog vort udleverede tæppe over os og begyndte at blunde.

På de små sæder og i søvne kommer jeg ”uheldigvis” i nærkontakt med hende, og hun rykker lige så ”tilfældigt” nærmere mig. Sådanne step by step, uden at nogen af os er afvisende, begynder vore hænder at udforske hinanden under tæpperne, i den mørke kabine. Efter at min hånd har været omkring hendes faste bryster, så lander hendes hånd uopfordret imellem mine ben, og begynder en fast massage af ham. Og jeg kopierer hendes opførsel.

Hun lyner mig op, og begynder en skøn håndtrold, som jeg naturligvis kopierer. Og på åndedrettet er det tydeligt at vi begge nyder det, vi har jo rigtig god tid, det et jo heldigvis en lang flyvetur.

Hun gør mig helt færdig til at jeg kommer, og hun tørrer mig ren I tæppet. Men hun er ikke kommet endnu, så jeg får lov til at fortsætte, indtil at også hun kommer i frække små kramper.

Resten af den nat sad vi fortsat med hånden i hinandens buksen, og kælede blidt.

Under morgenmaden fik vi lige udvekslet Line adresse, så vi kunne holde kontakten.

Fra Lufthavnen tog jeg direkte til et møde i Bangkoks nordlige industrikvarker, og under mødet kunne jeg høre flere beskeder tikke ind på min telefon. Ganske rigtigt fra hende.

Efter mødet fik jeg i taxaen aftalt med hende at vi kunne mødes på mit lufthavnshotel.

Det blev en meget lækker nat sammen. Og hun fortalte at Grønlænderen ikke en eneste gang kunne tilfredsstille hende, gjaldt altid bare om at han skulle komme, så hun havde været så frustreret og liderlig i flyveren.

Næste morgen fløj jeg til Indonesien, men jeg fik rettet mine efterfølgende flyveture, så at de alle lige krævede en mellemlanding i Bangkok ;)  (heldigvis er bogholderen i firmaet ikke så emsig)

Hun var lækker og dejlig, og vi havde skøn sex. På intet tidspunkt spurgte hun og fremtid sammen, eller om økonomisk support (hun havde selv en god stilling med fin indtægt)

Hun kan godt blive en fast besøgsveninde i Bangkok for mig i fremtiden – og heldigvis bor hun i Bang Bo, som ikke er langt fra lufthavnen – og da jeg først fik set hende nøgen under bruseren, så har kun faktisk en gude smuk slank krop, som hendes påklædning i flyveren ikke ville afsløre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...