Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa jeg skal til Næstved her i julen og vil høre om der er nogen nyere anmeldelser eller om nogen har været hos dem for nyligt ?? 

Havde svoret at jeg aldrig ville besøge dem igen men kan se på billederne at hende den sure ikke er der mere. Er det rigtigt ? Førhen var hun jo på alle deres billeder. Griner

Håber på lidt hjælp 

Hilsen Mads 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 21 minutter siden:

Hejsa jeg skal til Næstved her i julen og vil høre om der er nogen nyere anmeldelser eller om nogen har været hos dem for nyligt ?? 

Havde svoret at jeg aldrig ville besøge dem igen men kan se på billederne at hende den sure ikke er der mere. Er det rigtigt ? Førhen var hun jo på alle deres billeder. Griner

Håber på lidt hjælp 

Hilsen Mads 

 

et link please 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sweetstone. Tak for hjælpen med linket. Har heller ikke selv været der i et par år. Så håber nogen har lidt mere viden. Kan du også huske den sure ejer der aldrig smilte ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 14 minutter siden:

Hej sweetstone. Tak for hjælpen med linket. Har heller ikke selv været der i et par år. Så håber nogen har lidt mere viden. Kan du også huske den sure ejer der aldrig smilte ??

ja joy husker jeg 

nu er butikken flyttet til modsatte side-men stadig samme gade.

du må besøge den-og melde tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der lørdag ved middagstid, der ser helt lukket ud men ringede på ved døren ud til Østergade, 5 sec efter blev døren åbnet af pigen på billed 1, 2  og 4.  Super sød og glad. Bestilte en halv time cocktail til 1000 og fik lækker GFE, blow dog med gummi ved ik om hun gir uden men spurgte ik. Lækker pige med de mindste bryster jeg længe har set og en super bagdel.  Her er tale om en lækker thai der gav go service så tøv ikke, jeg kommer helt sikkert igen. Hun sagde hun hed Tina.

mvh Moller5 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 21 timer siden:

Lyder godt. Hvor mange piger er der ? Og tungekysser hun og var der slet ingen alm. Massage ?

Hun var der alene den dag og ja det blev til lidt kysseri både med og uden en lille genert tunge. Massagen ved jeg ik noget om, det nåede vi aldrig til. ^_^  Hun var så dejlig og jeg så horny så vi gik lige til hovedretten.... men jeg er ikke kendt på de kanter så jeg ved ikke hvordan der er til dagligt.  Kommer jeg til Næstved igen vil jeg besøge Tina igen helt sikkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
krisdane skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har været forbi i det nye år ? Er det værd og køre forbi en tur. Kan se der er tilbud på 1300.- for en time 

Tænker pigerne ser søde ud på deres billeder 

https://www.orchid-thaimassage.dk/index.asp?loadContent=257931

Moller5´s indlæg er jo ikke engang 2 mdr gammelt, så ret meget mere nyt fra Næstved egnen er nok begrænset:razz:

Afsted med dig;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamburg skrev, for 8 timer siden:

hmm er det samme "kæde" som står for www.lillawadee.dk i eskildstrup på falster? samme side design og tilbud denne måned :)

ja det er det.

og Lucky der har annonce på al thaipige nørre alslev-vordingborg

hører til busaba i næstved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet for nylig. Stedet så ikke egentlig lukket ud uden de sædvanlige blinkende farvede lamper men jeg ringede på og blev lukket ind og betjent af pigen, der på billedet viser en tatovering på maven  - fik desværre ikke fat i navnet. Vaklede mellem en halv times body to body med happy end og cocktail til 1000 kr. Valgte cocktailen. Hun startede med massage på bagsiden med størst indsats på benene men også ryggen fik en tur. Efter "Turn around please" massage af ben.
Efter ca halvdelen af tiden gik hun over til den sjove del. Energisk aftørring af kalorius med vådservietter, herefter håndarbejde, gnubben med bryster og senere bagdel.  På med kondom, energisk fransk afsluttet med en tilfredsstillende ridetur.
Pigen var venlig men ikke berøringsvenlig. Man kunne kramme brysterne, men nærmede man sig skridtet med hænderne samlede hun benene. Derudover havde hun men mani med hele tiden at tørre sig af med vådserviet hvor hun havde været i kontakt med kalorius.
For at komme på toilettet skulle man igennem hvad der lignede et opholdsrum, hvor familien (?) sad og fordrev tiden med computer TV eller lignende. Bemærkede at der var en brusekabine i opholdsrummet.
Blev ikke tilbudt bad bagefter, men det havde så nok også været en interessant oplevelse.
Som svar på de sædvanlige opfølgende spørgsmål: Brysterne var pæne, store og faste - sandsynligvis hjulpet. Desuden var hun glatbarberet.
Gentagelse? Kunne godt være på trods af stedets specielle egenskaber.

Schroeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi sidst søndag aften. Det var pigen med tattoo på maven der var på vagt. Valgte 1 time på tilbud til 1300.

Sprang massage delen over. Og vi gik lige til sagen. Masser af kys med og uden tunge. Dejligt blow uden kondom. Ikke for hårdt dejligt blødt og vådt. Hun kan godt lide lidt klaps i røven. Fik lov at lege lidt med hendes fisse men ingen fingre indenfor. Fik en dejlig ridetur hun er dejlig stram og var godt våd. Afsluttet i missionær mens hun stønnede mere og mere. 

Godt oplevelse alt i alt. Aftalte næste gange skulle der være mere GFE. 

Næsten gang bliver senere idag. Når jeg ikke er arbejds ramt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...