Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Jeg har også været forbi hende, da hun var på Amager. Ingen indlevelse overhovedet, ingen smil eller lign.
Jeg kan derfor sagtens genkende @klovnen080 oplevelse.

Skrevet

Jeg kan melde mig til koret. Har besøgt hende på Frederiksberg i en lejlighed, som ligger på grænsen til Vanløse. Det er hende på fotos. Hun kunne godt bilde mig ind, at hun er yngre end de 23 år, som hun oplyser. Hun virker meget ung og uskyldig. Virker ikke klar til denne branche. Oplevelsen var intetsigende, nærmest som et besøg hos legendariske Mina i Sydhavnen. 

Efter akten satte hun sig på sengekanten og begyndte at pille tæer. Det er ikke charmerende.

Skrevet

Nu modtager legendariske Mina ingen besøg hverken i Sydhavnen eller på Norpolen, idet hun så vidt jeg ved kun laver outcall (desværre), så jeg ved ik lige hvem du mener du fik besøgt der Blow lower...?

Redigeret af Fakebuster

Skrevet

Åhh, min fejl. Jeg mente naturligvis MILLA fra Sydhavnen der ikke kan sammenlignes med Mina. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.