Hop til indhold

Flot julehisen fra “Bxxxxx”

Featured Replies

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 18 timer siden:

Gør dig selv og forummet den tjeneste at ændre personens navn. Ellers gør en af moderatorerne det for dig fordi vedkommende truer med datatilsynet. :roll:

Meh, det der er ikke personfølsomme oplysninger, så der er ikke så meget at komme efter.

Skrevet
Kuk-kuk skrev, for 12 minutter siden:

Meh, det der er ikke personfølsomme oplysninger, så der er ikke så meget at komme efter.

Det er vi helt enige i, men det bliver alligevel ændret hvilket du også kan se det er blevet af en mod. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Det er vi helt enige i, men det bliver alligevel ændret hvilket du også kan se det er blevet af en mod. 

huh, havde overset at det oprindelige indslag var blevet redigeret, så min statement er kun gældende for hvordan indslaget ser ud lige pt..

• 5 weeks later...
Skrevet

Hæ hæ ham får jeg også en hilsen fra hver eneste dag jeg har annonce oppe. Min teori er at han er bitter over at han ikke har råd til at komme på besøg...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.